Dopasowanie wolnego wokalu do szybkiego bitu...
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 13 sty 2008, 14:33
Dopasowanie wolnego wokalu do szybkiego bitu...
Siema. Widzialem np. w utworze The Hitmen - Like I smack that love że on dopasował wokal akona do jego utworu zbytnio nie przyspieszając go lub nie przyspieszając w ogole... juz nie pamietam ale własnie chciałbym zremiksowac utwor z duzo wolniejszym wokalem niz 140 bpm czy da sie tak zrobic zeby za bardzo nie przyspieszac wokalu a zeby zgrał sie z podkładem?? bardzo prosiłbym o pomoc...
Re: Dopasowanie wolnego wokalu do szybkiego bitu...
No raczej sie nie da
Re: Dopasowanie wolnego wokalu do szybkiego bitu...
Hyperallstars - fachowa opinia
Maciek, spróbuj najpierw przyspieszyć ten wokal do tempa utworu i wtedy podłóż go pod niego. Potem jak już zgrasz całość, możesz ewentualnie zmniejszyć jej tempo do takiego jakie Ci pasuje. Taki jest raczej najprostszy sposób, inaczej się nie da.
pozdrawiam.
Maciek, spróbuj najpierw przyspieszyć ten wokal do tempa utworu i wtedy podłóż go pod niego. Potem jak już zgrasz całość, możesz ewentualnie zmniejszyć jej tempo do takiego jakie Ci pasuje. Taki jest raczej najprostszy sposób, inaczej się nie da.
pozdrawiam.
Re: Dopasowanie wolnego wokalu do szybkiego bitu...
Ale on chciał vocal w tempie 100 uzyc w tempie 140 bez przyś ieszania
Re: Dopasowanie wolnego wokalu do szybkiego bitu...
właśnie zawsze sie nad tym zastanawialem. jestem dalej ciekaw jak to zrobic
Re: Dopasowanie wolnego wokalu do szybkiego bitu...
I już macie odpowiedź
Stary temat ale będzie dla każdego odpowiedź
Jeśli chcesz zrobić to żeby nie było detonacji wokalu a wpasować go w szybszy BPM to najlepiej jest pociąć wokal w miejscach o najniższej amplitudzie, a najlepiej w samym środku spektrum, jeśli jest to osiągalne w danym wokalu. Z dobrze pociętym wokalem wracasz do FL'a i układasz ręcznie wokal. wiadomo, nie będzie to idealnie brzmiało ale zawsze jest coś niż nic.
I druga metoda która w Twoim wypadku nie wiem czy będzie miała sens.. bo z 100BMP na 140BPM to raczej spora różnica...
Chodzi o to, że tak między 10-15BPM różnicą można zawsze przyś ieszyć wokal do wymaganego parametru Wiadomo, wokal ulegnie detonacji, czasami nawet ponad sopranowe dźwięki, ale w małej różnic BPM zakładając, że wokal ma 135 a podkład 140 zawsze można zwiększyć prędkość a w samym wokalu zmniejszyć tonację poniżej nutki C#. Przy dobrym wsłuchaniu jest różnica, ale nie wielka.
Myślę, że się przyda ;)
Pozdrawiam xD
Stary temat ale będzie dla każdego odpowiedź
Jeśli chcesz zrobić to żeby nie było detonacji wokalu a wpasować go w szybszy BPM to najlepiej jest pociąć wokal w miejscach o najniższej amplitudzie, a najlepiej w samym środku spektrum, jeśli jest to osiągalne w danym wokalu. Z dobrze pociętym wokalem wracasz do FL'a i układasz ręcznie wokal. wiadomo, nie będzie to idealnie brzmiało ale zawsze jest coś niż nic.
I druga metoda która w Twoim wypadku nie wiem czy będzie miała sens.. bo z 100BMP na 140BPM to raczej spora różnica...
Chodzi o to, że tak między 10-15BPM różnicą można zawsze przyś ieszyć wokal do wymaganego parametru Wiadomo, wokal ulegnie detonacji, czasami nawet ponad sopranowe dźwięki, ale w małej różnic BPM zakładając, że wokal ma 135 a podkład 140 zawsze można zwiększyć prędkość a w samym wokalu zmniejszyć tonację poniżej nutki C#. Przy dobrym wsłuchaniu jest różnica, ale nie wielka.
Myślę, że się przyda ;)
Pozdrawiam xD