Tede

Hity na czasie



Moja w tym głowa ,zakładam kaptur
robie rap tu składam słowa do taktu
to słowa ,tylko słowa zobacz
prawo ma prawo mi się nie podobaĆ.
Jedziemy w BMW ja i Buch
dzielimy PLN-y na dwóch
siedzimy tak bez słów włączam radio
radio eska znów ***** co za badło
jestem kamikadze nic nie poradze
jebaĆ disco hit w mrowisko wsadze
kumasz baze? to sam to wytłumacz ,
że eska przytruwa za każdym razem
za każdym razem jak włączam eske
jest kumpel Kołcza i jego przestrzeń -Doniu
dobra przesadziłem z tym kumplem
sekunde styl jest stylem kurde

Nieprzyjaciel (...) hity na czasie
cały czas ,cały czas ,non stop ,non stop/x4

Czekaj ,spoko nie jestem idiotą
grali mnie w esce ,grają mnie dotąd
nie wszystko miłe kończy się miło
ale kończy się z tą chwilą
spoko ,nie będe idol pod waszą egidą
po co mi to? niech inni w to idą
wiesz co mogą hity na czasie
zrobiĆ ponad czasowym hitom?
taa teraz po kasie liczy się zasięg
nikt z was tam nie słucha co gracie
hit jeden hit ,drugi hit
***** ,ja pierdole co za wstyd
dziesięĆ bubli jeden po drugim
tu wśród kumpli o tym się mówi
Jezzi ,croozi ,crazy frog
szok! to jest pop graj głupich

Nieprzyjaciel (...) hity na czasie
cały czas ,cały czas ,non stop ,non stop/x4

Wracam z trasy lece -Katowicka
nie chcę straciĆ tego widowiska
pędem ,pędem gonimy siódemke
naszą eski u Niny Terentiew
baby ,baby playback show
i tak całego nie przejde ziom
zapierdalam w straży mimo to
na te rarytasy na kawior i sos
co można zrobiĆ za pieniądze?
jak bardzo sie upodliĆ ziom chcesz?!
hajs ma siłe ,Ty robisz kiłe
powiedz mi tylko za ile co?
na moją opinie mam tutaj szanse
dupa jestes nie konferansjer
i to tyle właśnie -strzała
i zróbcie pierdolony hałas

Nieprzyjaciel (...) hity na czasie
cały czas ,cały czas ,non stop ,non stop/x4