Time Warp 2010


Time Warp powraca po hucznym uczczeniu 15 rocznicy w 2009 roku, ruszamy w podroż przez nową dekadę. Naturalnie, impreza Time Warp pozostanie wierna swoim wartościom – wciąż wkraczając na nowe terytoria muzyczne, przesuwając granice technologiczne i zapewniając przy tym przyjaznych i intensywnych doznań. Lista artystów występujących podczas Time Warp 27. marca 2010 roku w Maimarkthalle (Mannheim - Niemcy) pozostanie na niezmiennie wysokim poziomie, zgodnym z oczekiwaniami gości: nie zabraknie na niej ikon muzycznych festiwalu takich jak: Sven Väth, Richie Hawtin, Laurent Garnier czy Ricardo Villalobos. Debiutantem na imprezie będzie Dubfire – połowa nagrodzanego Grammy duetu Deep Dish, który latem 2009 roku rozpoczął współpracę z Richie Hawtin`em w ramach projektu click2click. Na scenie zawita również Martin Buttrich, który swoim występem rozpocznie promocję swojego nowego albumu – „Crash Test”.

Tradycyjnie poza samą imprezą, zorganizowane zostanie wiele wydarzeń uzupełniających. Między innymi, jak co roku będzie to Cinemix, tym razem z udziałem „A critical mass”, w którego skład wchodzą Henrik Schwartz, Âme i Dixon. Z kolei Dominik Eulberg zabierze was do Planatarium na muzyczną podróż przez świat natury. Nowością będzie również otwierający festiwalowy tydzień: „Indie event – Stereo Mondo”.


Zagrają:
Sven Vath
Richie Hawtin
Laurent Garnier
Ricardo Villalobos
Loco Dice
Dubfire
Marco Carola
Magda
Turntablerocker
Chris Liebing
Monika Kruse
Karotte
Ellen Allien
The Disco Boys
Tobi Neumann
Dixon
Lexy
Dorian Paqic
Arian
Chris Tietjen
Livio & Roby
Robert Dietz

Live:
Laurent Garnier
Reboot
Martin Buttrich

BILETY
Za pośrednictwem agencji Substanz.art można dokonać zakupu biletu uprawniającego do wejścia na tegoroczną, 16-edycję legendarnej imprezy Time Warp, która odbędzie się 27 marca w hali Maimarkt Halle w Mannheim. To już czwarty raz kiedy zajmujemy się dystrybucją ticketów na ten event.

Sprzedaż rusza 4 stycznia, od tego dnia będzie można składać zamówienia. Twarde, kartonowe bilety dotrą do nas około połowy lutego, wtedy niezwłocznie zaczniemy ich wysyłkę. Jednak Ci którzy nie będą chcieli czekać do tego czasu, mogą otrzymać od nas print-tickety. Wystarczy tylko zastrzec taką prośbę w zamówieniu. W takim przypadku, 2-3 dni po zaksięgowaniu wpłaty, na adres mailowy nabywcy biletu zostanie wysłana wiadomość zawierająca link do pliku, który należy wydrukować (ewentualnie załączony będzie gotowy do druku plik w formacie pdf). Na wydruku widoczny będzie kod kreskowy, który zostanie odczytywany przez specjalne skanery zainstalowane przy wejściu do Maimarkt Halle. W ten sposób będzie się można dostać na teren imprezy. Zakup biletów za pośrednictwem agencji Substanz.art to komfortowe i tańsze (!) rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy wybierają się na ten wspaniały event, gdyż wejściówka zakupiona w dniu imprezy w kasach Maimarkthalle będzie kosztowała 55 EUR (około 248 PLN).

A.) Cena biletu:
Koszt zakupu biletu za naszym pośrednictwem będzie kształtował się następująco:
49 x 4,50 PLN (ustalony przez nas kurs EUR jest wyższy od średniego kursu oferowanego przez kantory i uwzględnia on ryzyko kursowe waluty) + 4,15 PLN (koszt przesyłki biletu za pośrednictwem Poczty Polskiej – przesyłka polecona, priorytetowa – w przypadku zamówienia twardego biletu) = 224,65 PLN

W związku ze sporymi wahaniami kursu Euro, umożliwiamy także możliwość opłacenia biletu w tej właśnie walucie. Agencja Substanz.art posiada konto walutowe na które będzie można wpłacić wartość biletu czyli 49 EUR + 1 EUR prowizji – łącznie 50 EUR.

UWAGA: w przypadku drastycznych wahań kursu waluty EUR, agencja Substanz.art zastrzega sobie możliwość zmiany ceny biletów wyrażonej w PLN!



B.) Procedura sprzedaży:
Sprzedaż odbywać się będzie na zasadzie przedpłaty.

Twarde bilety
Zamawiający otrzyma bilet drogą pocztową, po wpłacie na konto w/w kwoty. W tytule przelewu należy podać dane personalne i adresowe osoby zamawiającej oraz ilość zamawianych biletów.
W celu potwierdzenia zamówienia konieczne będzie również wysłanie maila z danymi zamawiającego (te same co w tytule przelewu) oraz informacją dotyczącą waluty w której została uregulowana należność na adres: rafal.caly@substanzart.com

Print-ticket
Zamawiający otrzyma wiadomość zawierającą link do pliku, który należy wydrukować (ewentualnie załączony będzie gotowy do druku plik w formacie pdf), po wpłacie na konto w/w kwoty. W tytule przelewu należy podać dane personalne i adresowe osoby zamawiającej oraz ilość zamawianych biletów.
W celu potwierdzenia zamówienia konieczne będzie również wysłanie maila z danymi zamawiającego (te same co w tytule przelewu) oraz informacją dotyczącą waluty w której została uregulowana należność na adres: rafal.caly@substanzart.com
Bilety w formie elektronicznej zostaną wysłane na adres mailowy, z którego napłynie potwierdzenie zamówienia.

Na tej podstawie zamówienie zostanie zrealizowane.

C.) Numery kont oraz dane niezbędne do realizacji przelewu:
1.) Konto PLN:
10 2490 0005 0000 4000 5482 5425
Alior BANK SA
Rafał Cały
ul. Malczewskiego 14/46
Bielsko-Biała 43-300

2.) Konto EUR:
90 1160 2202 0000 0001 2872 3810
BANK Millennium SA
Rafał Cały
ul. Malczewskiego 14/46
Bielsko-Biała 43-300

WAŻNE: Wpłaty walutowe powinny być dokonywane w oddziałach banku Millennium SA – lokalizacja placówek znajduje się na stronie internetowej banku -
[Tylko zarejestrowani mogą widzieć linki. Kliknij Tutaj Aby Się Zarejestrować... Rejestracja trwa 30 sekund i jest darmowa!!]
. Jest to ważna wskazówka gdyż niektóre banki wpłaty i przelewy realizowane w walucie obcej traktują jako przelew zagraniczny za który pobierana jest prowizja. Prowizją często obciążane jest także konto beneficjenta (adresata, w tym przypadku agencji Substanz.art) i jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane. Oczywiście w takim wypadku powiadomimy mailowo zamawiającego o niedopłacie i zależnie od jego dyspozycji:
- albo zwrócimy pieniądze wpłacającemu (wpłata zostanie dokonana na podane konto PLN)
- albo poprosimy o uregulowanie brakującej sumy.

W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań dotyczących zamówień, pisz: info@substanzart.com

Wśród osób, które zakupią bilet na tegoroczną edycję imprezy Time Warp za pośrednictwem agencji bookingowej Substanz.art rozlosujemy gadżety związane z imprezą.

D.) Regulamin sprzedaży biletów za pośrednictwem agencji bookingowej Substanz.art:
§ 1.
Obsługą sprzedaży biletów za pośrednictwem agencji bookingowej Substanz.art zajmuje się jej manager - Rafał Cały zameldowany w Bielsku-Białej 43-300, ul. Malczewskiego 14/46, NIP 547-205-77-02.

§ 2.
Sprzedaż odbywa się wyłącznie w oparciu o stosowne umowy, zawarte z organizatorami imprez.

§ 3.
Sprzedaż odbywa się na zasadach przedpłaty. Tzn. w celu zakupienia biletu, należy stosować się do ustalonej procedury. Po wpłynięciu środków na konto agencji bookingowej Substanz.art bilet w formie papierowej/elektronicznej jest wysyłany na podany przez kupującego adres korespondencyjny/mailowy.

§ 4.
Szczegółowe informacje na temat sprzedaży biletów na poszczególne imprezy publikowane są w procedurze zakupu.

§ 5.
Agencja bookingowa Substanz.art nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie imprezy. W takim przypadku zwroty pieniędzy realizuje organizator imprezy, chyba że zostanie to inaczej uregulowane odrębną umową.

§ 6.
Agencja bookingowa Substanz.art nie ponosi odpowiedzialności za organizację imprez, na które sprzedawane są bilety. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące organizacji imprez należy kierować do organizatorów.

Wszystkie informacje na temat festiwalu znajdziecie na stronie:
[Tylko zarejestrowani mogą widzieć linki. Kliknij Tutaj Aby Się Zarejestrować... Rejestracja trwa 30 sekund i jest darmowa!!]