Lupas Rename 2000

Lupas Rename jest darmową aplikacją stworzoną do zmieniana nazw wielkich ilości plików. Lupas Rename posiada wszystkie potrzebne opcje, aby wykonywać dobrze to co powinien. Program może cofać operacje, tworzyć pliki wsadowe aby móc zmienić nazwy plików z konsoli DOS.Możesz zapisać, a następnie wczytywać swoje ustawienia z pliku .INI. Program jest również zintegrowany z powłoką dzięki czemu możesz w prosty sposób z menu kontekstowego rozpocząć pracę programu. Lupas Rename oszczędzi Twój czas poprzez zamienienie nazw niezliczonej liczby plików za pomocą kilku kliknięć.

[Tylko zarejestrowani mogą widzieć linki. Kliknij Tutaj Aby Się Zarejestrować... Rejestracja trwa 30 sekund i jest darmowa!!]


Pod win 7 nie rusza ale za tę ślicznotkę z avatara thx

Cytat Napisał pol102 Zobacz post
Pod win 7 nie rusza ale za tę ślicznotkę z avatara thx

Mi Pod Win 7 ruszyło spokojnie Fakt Ślicznotka Moja

dasz mi jej numer.....? ; )

By nie robić offtopu to od siebie dodam, ze dla mnie najlepszym programem do masowej zmiany nazwy jest Total Commander (zaznaczamy pliki i naciskamy CTRL + M)

Bartezz niechwal sie tak bo ktos ci tą panią zwinie przed nosa :p a co do programu całkiem dobry choc Chomik ma racje Total Commander najlepszy dzieki za upa

Cytat Napisał Chomik Zobacz post
By nie robić offtopu
Może wyłącz jednak naliczanie postów w tym dziale bo od tej ciągłej oficjalności czuję się jak bym miał 50 lat na karku. Jest to dział zamknięty i niewidoczny oraz nie indeksowany przez google więc można tu cenzurze odpuścić.