[Problem] Gadu - Gadu w SE Hazel J20i

Zbiór zakładanych tematów i postów ważnych kiedyś, tu trafiają tematy nieaktualne i przedawnione.
Kromcia
Specjalista
Posty: 1613
Rejestracja: 27 mar 2011, 16:51

[Problem] Gadu - Gadu w SE Hazel J20i

Post autor: Kromcia »

Witam :) mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)

Od 2 miesięcy jestem posiadaczką telefonu Sony Ericsson Hazel J20i.
Wszytko jest pięknie i cudownie ale ;/
Zainstalowałam sobie w nim Mobilne GG z tej oto strony:

Kod: Zaznacz cały

http://mobilne.gadu-gadu.pl/
Wszystko działało znakomicie, zero zacinania, wieszania i w ogóle, ale potem wykupiłam sobie pakiet Mobilnego GG na 90dni, od tamtej pory ja nie wiem co się dzieje :-(
Wchodzę na GG, załaduje się, robię się dostępna iii lipa! Wiesza się tak, że nic ale to nic nie da się zrobić! Nie da się wyjść z tego GG a nawet wyłączyć telefonu ;/ muszę wyciągnąć baterię żeby cokolwiek zrobić ;/
Wie ktoś może jak to naprawić czy coś???

A i jeszcze jedna sprawa.
Mam ten telefon w T-Mobile, już myślałam żeby z T-Mobile zainstalować GG ale się nie da! Przysyłają mi stronę z instalką a tam mi pisze "Brak węzła głównego" o co kaman?
Podejrzewam, że musiałabym skonfigurować telefon na WAP tylko że w T-Mobile nigdzie tego WAP nie umiem znaleźć ;/ jest tylko INTERNET i MMS.
Czy to też potrafi mi ktoś wytłumaczyć? albo wie gdzie mogę znaleźć ustawienia WAP?

I proszę o konkretne odpowiedzi a nie typu "no to masz problem" xD

Pomocy!
Z góry dziękuje :)
WJF
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 15 lis 2008, 20:47

Re: [Problem] Gadu - Gadu w SE Hazel J20i

Post autor: WJF »

No to masz problem...

A tak na serio zainstaluj mu ponownie aplikacje. Konfiguracja WAP czy też Internetu nic Ci tu nie poradzi, bo jak sama piszesz wcześniej było okej wszystko. Tak więc zacznij od aplikacji, jakaś nowa wersja czy coś - powinno pomóc, a jak nic nie da będzie się dalej myśleć.
Awatar użytkownika
Cj Ex3
Ekspert
Posty: 3606
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:39

Re: [Problem] Gadu - Gadu w SE Hazel J20i

Post autor: Cj Ex3 »

Jak nie umiesz sama ściągnąć profilu internetowego to proponuję udać się do najbliższego salonu T-Mobile, tam ci to zrobią ;)
ODPOWIEDZ