Najlepsze Horrory
Re: Najlepsze Horrory
Dla mnie najlepsze jest Lśnienie Kubricka. Niesamowity klimat, szkoda, że takich filmów juz sie nie robi. Dzisiejsze horrory to śmiech na sali.
- masak (Jestem Hardkorem)
- Specjalista
- Posty: 1728
- Rejestracja: 09 mar 2006, 15:50
Re: Najlepsze Horrory
@up,
Bez kitu, od siebie dodałbym jeszcze The Thing i dwa pierwsze Alieny
Bez kitu, od siebie dodałbym jeszcze The Thing i dwa pierwsze Alieny
- Karboksylowa
- Weteran
- Posty: 761
- Rejestracja: 08 maja 2009, 18:03
Re: Najlepsze Horrory
Sillent Hill komedia? hmm zalezy dla kogo o gustach sie nie dyskutuje a no i ja bym tez dorzuciła Wrota do piekieł..
Re: Najlepsze Horrory
Nie rozumiem co moze sie w Sillent Hill podobac az tak bardzo ? Dla mnie to bardziej pod dramat s-f podchodzi ... I zgodze sie z kolega wyzej odnosnie filmu Cos bo dobry film jak na swoj wiek i rok produkcji
- radekdudek11
- Specjalista
- Posty: 1652
- Rejestracja: 07 gru 2009, 16:44
Re: Najlepsze Horrory
silent hill to nie wypal . wiem bo gralem w cztery czesci tej gry . a fabula filmu to porazka , klimat , tam go niema , czemu , proste silent hill wyszedl od japoncow a film robili amerykanie , nie potrafili zachowac najwazniejszych elementow czyli psycho muza, stwory nie z tej ziemi, i tajemniczosc do konca . . .
Re: Najlepsze Horrory
moim zdaniem Rec, 30 Days of Night, The blair witch project II
Re: Najlepsze Horrory
Yvcia pisze:Teksańska masakra piła mechaniczna
jestem za
ale że oglądam mało horrorow to może jest jakiś lepszy.....
Re: Najlepsze Horrory
Hellraiser przebija wszystko. Zrobi Ci pustke z mózgu i idąc ulicą będziesz oglądał sie za siebie, czy nie śledzą Cię cenobici. Film baardzo dobry, warto obejrzeć.
- tomaszbielany
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 23:05
Re: Najlepsze Horrory
a jak dla mnie to najlepszy do tej pory był Amityville bez dwóch zdań!!!
- Funky Zeus
- Specjalista
- Posty: 1232
- Rejestracja: 17 lis 2008, 20:18
Re: Najlepsze Horrory
Dla mnie najlepsze to:
Laleczka Chucky / Child's Play (198
Lśnienie / Shining (1980) na tych dwóch chowałem się pod zawsze bezpieczna kołdrę
Z nowszych już żadne nie są straszne choć Paranormal Activity zrobiło na mnie nie małe wrażenie
Laleczka Chucky / Child's Play (198
Lśnienie / Shining (1980) na tych dwóch chowałem się pod zawsze bezpieczna kołdrę
Z nowszych już żadne nie są straszne choć Paranormal Activity zrobiło na mnie nie małe wrażenie
Kod: Zaznacz cały
http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.paranormalactivity-movie.com%2F&rct=j&q=Paranormal+Activity&ei=cUN5S63VO5GCmgO99tmkCQ&usg=AFQjCNGyUOKJYcczQ5A4cRmQQPrZe07ZOA
Kod: Zaznacz cały
http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAoQFjAA&url=http%3A%2F%2Flsnienie.filmweb.pl%2F&rct=j&q=L%C5%9Bnienie&ei=-0J5S5HhGKTYmwOMsaDFCQ&usg=AFQjCNEzB1UtHdl7ZY-ndvEU8lICyetPTw
Kod: Zaznacz cały
http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=5&ved=0CBMQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.filmweb.pl%2Ff33319%2FLaleczka%2BChucky%2C1988&rct=j&q=laleczka+chucky&ei=pEJ5S6X5A57qnAPh0KStCQ&usg=AFQjCNHIygvndOTP4OnBRg8pwmXWsUpuoA
Re: Najlepsze Horrory
Pomyślmy... "Lśnienie", "Puls", "Rec" pierwsza i druga część, "The Grudge" oby dwie części w wersji japońskiej, "Frontiere(s)"
Re: Najlepsze Horrory
Teksańska masakra piła mechaniczna jest good Dawno tego nie oglądałem.
A mój kuzyn jak film, to tylko o jednym
A mój kuzyn jak film, to tylko o jednym