Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 26

Temat: Rihanna - Take A Bow

  1. #1
    Status
    Offline
    promo-dj.png Avatar Pawel1987
    Ekspert
    Dołączył
    Jun 2007
    Postów
    2,408
    Tematów
    1476
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 0 razy w 0 postach

    Rihanna - Take A Bow

    [center:d3255a632e]Świetna piosenka moim zdaniem. Bardzo fajny klimat. Polecam wszystkim jak najbardziej, bo jest czego posłuchać ;-)

    [Tylko zarejestrowani mogą widzieć linki. Kliknij Tutaj Aby Się Zarejestrować... Rejestracja trwa 30 sekund i jest darmowa!!]
    [/center:d3255a632e]

    Pozdrawiam


  2. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  3. #2
    karol2000
    Avatar karol2000
    Fajna, ciekawa, miła



  4. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  5. #3
    akacja09
    Avatar akacja09
    Fajna nutka. miłego słuchania życzę


  6. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  7. #4
    Status
    Offline
    super-uploader.png Avatar Stanwer
    Ekspert
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Pszczew
    Postów
    4,388
    Tematów
    2755
    Lubię to!
    5,177
    Lubiany: 15,960 razy w 3,175 postach
    W sumie to nuta jest taka sobie, ale ściągam bo jej nie mam , może się spodoba po kilku przesłuchaniach Zobaczymy!!! dzięki i pozdr......


  8. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  9. #5
    Status
    Offline
    Avatar BoleK
    Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Postów
    115
    Tematów
    1
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    nom mi sie bardzo fajnie slucha tej mp3 dzieki za wrzute
    pozdrawiam

    BoluŚ

  10. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  11. #6
    miki16_2005
    Avatar miki16_2005
    nutka miła do posłuchania.....


  12. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  13. #7
    pauli
    Avatar pauli
    za ta nutke wielkie dzieki


  14. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  15. #8
    Status
    Offline
    Avatar szuras87
    Nowicjusz
    Dołączył
    Jun 2007
    Postów
    33
    Tematów
    3
    Lubię to!
    1
    Lubiany: raz, w jednym poście
    Ciekawa Nutka bardzo spokojna wyluzowana.. idzie sie przy niej zrelaksowaĆ.. Polecam na Chwile odpoczynku RelaXu =) PooOOOoOoOleCam SerdEcznie.. :-)


  16. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  17. #9
    darus600
    Avatar darus600
    fajna nutka bardzo mi sie podoba


  18. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  19. #10
    Status
    Offline
    Avatar myka_*
    Weteran
    Dołączył
    May 2007
    Postów
    650
    Tematów
    20
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    dzieki Paweł za wrzute .. nutka sympatyczna ^^

    <3

  20. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  21. #11
    Vanilla
    Avatar Vanilla
    Lubie ta nutke
    Szkoda ze nie ma dzialu R'N'B


  22. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  23. #12
    Status
    Offline
    Avatar marikrk
    Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2007
    Postów
    159
    Tematów
    3
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    no przyjemna i to bardzo :-)


  24. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  25. #13
    Status
    Offline
    weteran.pnglaseczka.png
    Iza
    Avatar Iza
    Ekspert
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Burton - UK
    Postów
    3,535
    Tematów
    88
    Lubię to!
    1
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    Nutka całkiem fajna... polecam bo warto pozdrawiam i dzięki za wrzutkę


  26. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  27. #14
    Status
    Offline
    promo-dj.png Avatar DJDragon
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    255
    Tematów
    20
    Lubię to!
    7
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    świetna nutka 10/10 jak najbardziej polecam

    Zycie jest Brutalne a Zarazem Piękne

  28. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  29. #15
    prezes_wp
    Avatar prezes_wp
    Dzięki nuta przyjemna bardzo spokojna pozdrawiam


  30. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Rihanna - Take a Bow (ElectroShoot Remix)
    By kulos in forum Archiwum utworów
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 29-02-12, 14:27
  2. Rihanna - Take a Bow (ElectroShoot Remix)
    By Siłka xD in forum Archiwum utworów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-02-12, 16:55
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-06-08, 13:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  


Jeżeli interesuje Cię forum muzyczne, stworzone z prawdziwej pasji i miłości do muzyki, to właśnie znalazłeś właściwe miejsce, które wychodzi na przeciw oczekiwaniom, nawet najbardziej wymagających użytkowników. Muzikum.pl forum muzyka, to przejrzyście, intuicyjnie i profesjonalnie prowadzony serwis muzyczny, który koncentruje ludzi interesujących się tą samą muzyką, dzielących się swoimi opiniami, doświadczeniami, a także muzycznymi propozycjami na forum. Muzyka to główny, a także podstawowy temat portalu, który rozwija różnorodne wątki, cieszące sie ogromną popularnością wśród czytelników. Na naszej witrynie, nie tylko znajdziesz ciekawe wątki, jakich tematem będzie muzyka Trance, dźwięki Rock'a, Rock& Roll'a, muzyki Retro, R'n'B, Disco Polo, czy Hardstyle & Jumstyle, klubowa muzyka, muzyka dance, muzyka impreza i wielu innych gatunków muzycznych, lecz także przeczytasz najgorętsze newsy z branży muzycznej. Prezentujemy również sylwetki oraz biografie Muzycznych Producentów, a także DJ -ów pochodzących z Polski oraz zza granicy. U nas dowiesz się, do którego klubu, bądź dyskoteki warto zajrzeć, a których lepiej unikać. Informujemy o nadchodzących imprezach klubowych, eventach, a także, o aranżowanych spotkaniach użytkowników. Na muzikum.pl najnowsza muzyka , nie tylko posłuchasz ulubionych kawałków, ale także odkryjesz nowe dźwięki poszerzając swoje, muzyczne horyzonty. Z łatwością dołączysz do tej grupy naszych użytkowników, których muzyczne preferencje będą Ci bliskie i zaczniesz współtworzyć społeczność ludzi kochających muzykę, ponad wszelkimi podziałami.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150