Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Languard - Przepraszam 2009 (Freewell Remix)DEMO

  1. #1
    obiadeq
    Avatar obiadeq

    Languard - Przepraszam 2009 (Freewell Remix)DEMO

    Zapraszam do oceniania i do mowienia co jest zle a co dobrze.Zapewne to co jest dobrze jest tego malo wiec mowcie wszystko

    Oto link:

    [Tylko zarejestrowani mogą widzieć linki. Kliknij Tutaj Aby Się Zarejestrować... Rejestracja trwa 30 sekund i jest darmowa!!]

    No to milego sluchania.


  2. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  3. #2
    Status
    Offline
    weteran.png Avatar Gimbus
    Specjalista
    Dołączył
    May 2008
    Postów
    1,624
    Tematów
    165
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    ej ty tego juz tutaj czasem nie wrzucałeś


  4. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  5. #3
    obiadeq
    Avatar obiadeq
    Wrzucalem ale ten jest inny.


  6. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  7. #4
    Paul Van Measure
    Avatar Paul Van Measure
    No od razu slychac ze nad wokalem popracowales
    Juz jest lepiej z nim
    Kick mocny w miare
    Bass mi sie podoba jak najbardziej
    Potem ten lead wchodzi
    Całkiem ciekawie
    Jak dla mnie wiekszych bledownie ma
    Poczekaj na Krzyka to powie Ci jak z masterem itd
    Ogolnie nutka OK
    Pozdrawiam


  8. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  9. #5
    DJ Krzyk
    Avatar DJ Krzyk
    Na początku Kick całkiem ładnie tupie, Bass z Filtra wchodzi bardzo ładnie, słyszę tam takie ułożenie ala hmm.. Verano, Max Farenthide, ten podskok Bassa w ostatnim takcie, Bassik sam w sobie troszkę bez życia jest, podbij mu dół na EQ, żeby brzmiał trochę głębiej, wokal ładnie się zacina, potem Kick w ogóle bez Powera, podbij koniecznie na EQ i podgłośnij Go. Ride na Kicku całkiem niezły, fajne Loopiki tam grają, ale słychać lekki chaos, popraw Mix, te dzwonki mają całkiem ładną barwę, ale troszkę fałszuję, Snare'y ładne, Crashe też dobre. Wielki plus za dopasowanie refrenu wokala do utworku. Ogólnie troszkę suchy ten wokal, mogłeś dać Reeverba i Delaya na Niego, potem w tym motywie z refrenem wokala, słyszę bardzo ładne Melo dzwonków Breakbeacik całkiem przyzwoity. Kurczę, ten Kick musi być podbity i nagłośniony, bo w ogóle Go nie słychać, i nie kopie Clapy całkiem ciekawe, ogólnie troszkę standardowo, przejścia również Mnie jakoś szczególnie nie zachwycają, choć są poprawne. Melo raczej bym wymienił, pokombinowałbym. Bassik w motywie z Melo troszkę fałszuje, ogólnie sporo fałszy słyszę, Lead ujdzie w tłoku. Ogólnie sporo do poprawki, ale wierzę, ze się poprawisz - pierwsze co, to podgłośniłbym Kick, potem zmieniłbym Melo, poprawił Mix.. Pracuj pracuj, poczekam na pełną wersję, pewnie jakieś efekty będą

    Pozdrawiam


  10. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  11. #6
    Status
    Offline
    Avatar !Gt!2B1!
    Nowicjusz
    Dołączył
    Jan 2009
    Postów
    66
    Tematów
    13
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    vok spoko kick z bassem fajnie brzmi fx [przejsciowy esktra ale nzowu melodia ta boczna nie pasuje mi za bardzo ... i ja bym pomyslal nad innym clapem ale zalezy jaki kto ma gust aa tak to fajnie brzmi wszystko przypowina mi troche melodie z bass-t i rocco pozniejszy lead fajny ale ten dzwiek nawet nie wiem jak go nazwac nie pasuje kompletnie ogolnie git


  12. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  13. #7
    Status
    Offline
    Avatar dJtJay
    Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Postów
    261
    Tematów
    20
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    Jaaa...masakra...Nie wiem co Pablo chciał powiedzieć tym,że większych błędów nie ma,ale od 1.30 nie można poprostu wytrzymać...Brzmi to tragicznie.Czeka Cie wiele pracy.


  14. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  15. #8
    obiadeq
    Avatar obiadeq
    To demo jest juz stare.Dzieki za melo Dj Krzyk.


  16. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  17. #9
    DJ Krzyk
    Avatar DJ Krzyk
    Nie ma sprawy Polecam się na przyszłość Aha - zagadaj na Gadu Moje, bo straciłem Twój numer

    Pozdrawiam


  18. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podobne wątki

  1. Languard - Przepraszam 2009 (Freewell Remix)
    By obiadeq in forum Archiwum utworów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-02-09, 22:23
  2. Languard - Przepraszam 2009 (Freewell Remix)DEMO
    By obiadeq in forum Archiwum utworów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-12-08, 21:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  


Jeżeli interesuje Cię forum muzyczne, stworzone z prawdziwej pasji i miłości do muzyki, to właśnie znalazłeś właściwe miejsce, które wychodzi na przeciw oczekiwaniom, nawet najbardziej wymagających użytkowników. Muzikum.pl forum muzyka, to przejrzyście, intuicyjnie i profesjonalnie prowadzony serwis muzyczny, który koncentruje ludzi interesujących się tą samą muzyką, dzielących się swoimi opiniami, doświadczeniami, a także muzycznymi propozycjami na forum. Muzyka to główny, a także podstawowy temat portalu, który rozwija różnorodne wątki, cieszące sie ogromną popularnością wśród czytelników. Na naszej witrynie, nie tylko znajdziesz ciekawe wątki, jakich tematem będzie muzyka Trance, dźwięki Rock'a, Rock& Roll'a, muzyki Retro, R'n'B, Disco Polo, czy Hardstyle & Jumstyle, klubowa muzyka, muzyka dance, muzyka impreza i wielu innych gatunków muzycznych, lecz także przeczytasz najgorętsze newsy z branży muzycznej. Prezentujemy również sylwetki oraz biografie Muzycznych Producentów, a także DJ -ów pochodzących z Polski oraz zza granicy. U nas dowiesz się, do którego klubu, bądź dyskoteki warto zajrzeć, a których lepiej unikać. Informujemy o nadchodzących imprezach klubowych, eventach, a także, o aranżowanych spotkaniach użytkowników. Na muzikum.pl najnowsza muzyka , nie tylko posłuchasz ulubionych kawałków, ale także odkryjesz nowe dźwięki poszerzając swoje, muzyczne horyzonty. Z łatwością dołączysz do tej grupy naszych użytkowników, których muzyczne preferencje będą Ci bliskie i zaczniesz współtworzyć społeczność ludzi kochających muzykę, ponad wszelkimi podziałami.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150