Faktycznie troche monotonne, przydaloby sie wiecej elementow moze np. w drugiej czesci moze np. wyzej lead albo naloz cos jeszcze oprocz tego leadu? Przejscia tak troche "z dupki" ze tak powiem bo w sumie przydalby sie uplifter + impact przy wejsciach 1
:30 i 2
. Wokal mi sie podoba ale tutaj troche dziwnie czasami brzmi, troche gubi rytm? Stosuj tez w przypadku Popu sprawdzona metode budowy: (aha, ja nigdy nie nagrywalem popu czy cos wiec to tylko taka moja wizja)
- Glowny motyw + tzw. "adlibs" czyli bonusowe wejscie pod-wokalu czyli pojedyncze frazy czy cos w rodzaju "yeah, mhm" (tak. brzmi to zabawnie ; DDD)
- Przejscie na cut-off glownego motywu + bass z perkusja i pierwsza zwrotka.
- Konczy sie zwrotka, dajesz uplifter i impact zostawiasz sam lead i wchodzi chorus (eee po Polsku cholera...ten...no...REFREN ; D Wlasnie!) Wraz z refrenem dajesz cut-off build-up na rosnacy by osiagnac optymalny dzwiek glownego motywu/lead'a, dajesz uplifter/downlifter i najlepiej snare przed uderzeniem wszystkich tych elementow
- Ciagniesz glowny motyw z perkusja, bassem i czym tam przyjdzie Ci do glowy (w tym moze leciec refren) i znow powtarzasz punkt ze zwrotka (patrz wyzej)
- Tu zmiana, nastepny refren najlepiej dac jakims padem + wokal TYLKO NAJLEPIEJ PODWOJNY! Czyli pitchujesz wokal na zwykly i wyzszy/nizszy dla efektu 2-3 wokalistow. Stopniowo moze wchodzic Arpeg/Lead/Bonusy i powtarzasz aspekt z glownym motywem, koncowka nalezy do Ciebie ale nie polecam konczenia perkusja chyba, ze robisz jakis Extended ale to zupelnie inna bajka
Technicznie dobrze, tylko jak wspomnialem generalnie to urozmaicic.