Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Pomocy, jak w Fl'u taki szum ??

  1. #1
    Status
    Offline
    Avatar bacio123
    Nowicjusz
    Dołączył
    Sep 2010
    Postów
    11
    Tematów
    1
    Lubię to!
    30
    Lubiany: 3 razy w 2 postach

    Pomocy, jak w Fl'u taki szum ??

    Witam wszystkich jeszcze sie nie udzielałem na tym forum, choć siedzę tu już trochę. Pracuję na Fl'u 8 już od długiego czasu ale dalej nie wiem jak zrobić taki szumik i czym :( męczyłem się sporo czasu ale nie wychodzi... Więc zdecydowałem się ze napiszę tutaj o pomoc i mam nadzieję że zostanie ona mi udzielona załączam 2 linki z przykładem tych że szumów z którymi mam problem, Dziękuje z góry za pomoc
    [Tylko zarejestrowani mogą widzieć linki. Kliknij Tutaj Aby Się Zarejestrować... Rejestracja trwa 30 sekund i jest darmowa!!]
    [Tylko zarejestrowani mogą widzieć linki. Kliknij Tutaj Aby Się Zarejestrować... Rejestracja trwa 30 sekund i jest darmowa!!]
    Prosiłbym o szybką pomoc


  2. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  3. #2
    Status
    Offline
    music-producer.png Avatar lsudny
    Ekspert
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    2,923
    Tematów
    88
    Lubię to!
    13
    Lubiany: 14 razy w 13 postach
    1. 3xOsc z pojedynczym oscylatorem ustawionym na biały szum (w sumie nie ma tam do wyboru innych - czyli różowego i brązowego )
    2. Obcięcie highpassem na około 200-500 Hz
    3. Gross Beat z ustawieniem Sidechain, albo klasycznie - Peak Controller.

    EDIT: post numer 500


  4. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  5. #3
    Status
    Offline
    Avatar Brizzer
    Ekspert
    Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    2,599
    Tematów
    160
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 6 razy w 6 postach
    Cytat Napisał lsudny Zobacz post
    1. 3xOsc z pojedynczym oscylatorem ustawionym na biały szum (w sumie nie ma tam do wyboru innych - czyli różowego i brązowego )
    2. Obcięcie highpassem na około 200-500 Hz
    3. Gross Beat z ustawieniem Sidechain, albo klasycznie - Peak Controller.

    EDIT: post numer 500
    Prawdopodobnie chodzi o Whoosh takze odrazu popieram Lsudnego


  6. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  7. #4
    Status
    Offline
    Avatar bacio123
    Nowicjusz
    Dołączył
    Sep 2010
    Postów
    11
    Tematów
    1
    Lubię to!
    30
    Lubiany: 3 razy w 2 postach
    Dobra dzieki mniej wiecej wiem o co chodzi w tym 3xOsc i gdzie zmienic na ten szum, tylko nie wiem o co chodzi w tym "(w sumie nie ma tam do wyboru innych - czyli różowego i brązowego )" bo nie widzialem tam jeszcze zadnych z tych kolorow , jak i w tych pojeciach typu "Obcięcie highpassem na około 200-500 Hz" tzn ze nastepnie mam odpalic pod to np. Fruty filter i tam highpass zmniejszyc tak? tez nie wiem o co chodzi w tym "Gross Beat z ustawieniem Sidechain, albo klasycznie - Peak Controller." XD. siedze troche w ty programie lecz jezeli chodzi o pojecia tego typu to nie znam ich...Bo dziala to na zasadzie wiem co gdzie jest ale pojec i nazw tych wszystkich rzeczy nie znam,dlatego gdyz nigdy nikogo nie pytalem sie o nic na temat tego programu jestem tak zwanym samoukiem i tak jak napisalem wyzej jest to moje pierwsze pytanie gdziekolwiek i do kogokolwiek, Wiec jak mozna by bylo prosic troche jasniej to wszysto wytlumaczyc to byl bym bardzo wdzieczny


  8. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  9. #5
    Status
    Offline
    Avatar Brizzer
    Ekspert
    Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    2,599
    Tematów
    160
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 6 razy w 6 postach
    Duzo ludzi na tym forum jest slowotworcza wiec spotkasz sie jeszcze z wieloma nowymi pojeciami.
    Ale co jak co, w tym wypadku akurat Lsudny zastosowal w miare pro pojecia

    Ale pamietaj. Zawsze masz google do pytan
    A to co Lsudny powiedzial napewno powinno byc w google

    Moze nie ma do wyboru ale Mysle ze da sie zrobic np rozowy po dopasowaniu odpowiednich filtrow


  10. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  11. #6
    Status
    Offline
    Avatar bacio123
    Nowicjusz
    Dołączył
    Sep 2010
    Postów
    11
    Tematów
    1
    Lubię to!
    30
    Lubiany: 3 razy w 2 postach
    Dobra dzieki, ale ogarnalem juz to sam wystarczylo troche sie pomeczyc, bo cos mi switalo na temat tego 3xOsc i udalo mi sie zrobic ten szumik musze go jeszcze dopracowac ale wiem juz o co chodzi


  12. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  13. #7
    Status
    Offline
    Avatar Paul Soubas
    Nowicjusz
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    41
    Tematów
    7
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 0 razy w 0 postach
    A to nie jest czasami po prostu zwykły FX??
    Ja jestem prawie pewny że to jest sam FX w tym pierwszym linku

    ...Muzyki nie tworzy program tylko producent...

  14. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  15. #8
    Status
    Offline
    Avatar Brizzer
    Ekspert
    Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    2,599
    Tematów
    160
    Lubię to!
    0
    Lubiany: 6 razy w 6 postach
    Cytat Napisał pablodj Zobacz post
    A to nie jest czasami po prostu zwykły FX??
    Ja jestem prawie pewny że to jest sam FX w tym pierwszym linku
    Nie wokol sampli sie swiat kreci.
    Pamietaj ze taki Schleis tez musi jakos tworzyc FXy

    Zreszta Whossh to bardzo prosto jest zrobic... wiec jezeli ci to problem sprawia to tylko sample...


  16. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  


Jeżeli interesuje Cię forum muzyczne, stworzone z prawdziwej pasji i miłości do muzyki, to właśnie znalazłeś właściwe miejsce, które wychodzi na przeciw oczekiwaniom, nawet najbardziej wymagających użytkowników. Muzikum.pl forum muzyka, to przejrzyście, intuicyjnie i profesjonalnie prowadzony serwis muzyczny, który koncentruje ludzi interesujących się tą samą muzyką, dzielących się swoimi opiniami, doświadczeniami, a także muzycznymi propozycjami na forum. Muzyka to główny, a także podstawowy temat portalu, który rozwija różnorodne wątki, cieszące sie ogromną popularnością wśród czytelników. Na naszej witrynie, nie tylko znajdziesz ciekawe wątki, jakich tematem będzie muzyka Trance, dźwięki Rock'a, Rock& Roll'a, muzyki Retro, R'n'B, Disco Polo, czy Hardstyle & Jumstyle, klubowa muzyka, muzyka dance, muzyka impreza i wielu innych gatunków muzycznych, lecz także przeczytasz najgorętsze newsy z branży muzycznej. Prezentujemy również sylwetki oraz biografie Muzycznych Producentów, a także DJ -ów pochodzących z Polski oraz zza granicy. U nas dowiesz się, do którego klubu, bądź dyskoteki warto zajrzeć, a których lepiej unikać. Informujemy o nadchodzących imprezach klubowych, eventach, a także, o aranżowanych spotkaniach użytkowników. Na muzikum.pl najnowsza muzyka , nie tylko posłuchasz ulubionych kawałków, ale także odkryjesz nowe dźwięki poszerzając swoje, muzyczne horyzonty. Z łatwością dołączysz do tej grupy naszych użytkowników, których muzyczne preferencje będą Ci bliskie i zaczniesz współtworzyć społeczność ludzi kochających muzykę, ponad wszelkimi podziałami.


Najlepsze DemotywatoryLicytacje Komornicze

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147