Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Aaaa wg mnie to tak:
How High(wylacznie z czytaniem bez cenzury) to mistrz!!!
Avatar
Dystrykt 9
I am Legend
Straszny Film2
i wiele wiele innych
How High(wylacznie z czytaniem bez cenzury) to mistrz!!!
Avatar
Dystrykt 9
I am Legend
Straszny Film2
i wiele wiele innych
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Ja tam fan scifi i ogólnie to były już wymienione różne. Ale wymienie takie co można oglądać wiele razy.
StarWars - wszystkie
Terminator 2 - hehe to taki film co można wiele razy oglądać
Dzień Niepodległości
StarWars - wszystkie
Terminator 2 - hehe to taki film co można wiele razy oglądać
Dzień Niepodległości
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Wielki stach
Czarny rycerz
Odkupienie
Czarny rycerz
Odkupienie
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
1. Notorious
2. Paranormal Acrivity 2
3. 2012
2. Paranormal Acrivity 2
3. 2012
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
1. Seven pounds (Siedem dusz) - polecam
2. Awake (przebudzenie)
3. How High
4. American Pie 1,2,3
5. 2012
6. Transporter
i wiele wiele innych
2. Awake (przebudzenie)
3. How High
4. American Pie 1,2,3
5. 2012
6. Transporter
i wiele wiele innych
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
1. Uśpieni - drastyczny, smutny film
2. Dawno temu w Ameryce - w sumie takze drastyczny film
3. Leon Zawodowiec
2. Dawno temu w Ameryce - w sumie takze drastyczny film
3. Leon Zawodowiec
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
1.Uprowadzona / Taken
2.Clerks - Sprzedawcy 1 i 2
3.Cast Away: Poza światem
2.Clerks - Sprzedawcy 1 i 2
3.Cast Away: Poza światem
- mysza199339
- Użytkownik
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 sie 2009, 23:24
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
1. Wciąż ją Kocham
2. Cała seria Rockiego :p
3. Cała seria Piratów z Karaibów
2. Cała seria Rockiego :p
3. Cała seria Piratów z Karaibów
- CooperMaster
- Ekspert
- Posty: 2573
- Rejestracja: 02 sty 2010, 12:52
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Black Howk Down
How High
Human Traffic
How High
Human Traffic
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Piła I
Wzgórza mają Oczy I
Wzgórza maja oczy II
Wzgórza mają Oczy I
Wzgórza maja oczy II
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Nie umiem podać tylko trzech więc podam więcej
1. Avatar
2. Prawo Zemsty
3. Legendy Sowiego Królestwa - Bajka
4. Wielki Stach
5. Auta - bajka
6. Epoka Lodowcowa 1 - bajka
7. Bruce Wszechmogący
8. Evan Wszechmogący
9. Krwawy Diament
10. 60 sekund
11. Człowiek Pies
Wszystkie te filmy/bajki oglądam z chęcią po raz drugi, ale ten jeden najlepszy to Avatar!
1. Avatar
2. Prawo Zemsty
3. Legendy Sowiego Królestwa - Bajka
4. Wielki Stach
5. Auta - bajka
6. Epoka Lodowcowa 1 - bajka
7. Bruce Wszechmogący
8. Evan Wszechmogący
9. Krwawy Diament
10. 60 sekund
11. Człowiek Pies
Wszystkie te filmy/bajki oglądam z chęcią po raz drugi, ale ten jeden najlepszy to Avatar!
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Nr.1 Blow z Johnny`m Deep`em
Nr.2 Człowiek w Ogniu
Nr. Wszystkie Części Transformers
Nr.2 Człowiek w Ogniu
Nr. Wszystkie Części Transformers
Re: Wasze 3 najlepsze Filmy ;)
Ciężko tak wytrzasnąć na poczekaniu top 3
Ale zdecydowanie mogę polecić:
Thor -> przed chwilą oglądałem. Mega
Transformer... wszystkie części
Zanim odejdą wody
American Pie 1,2,3
Ale zdecydowanie mogę polecić:
Thor -> przed chwilą oglądałem. Mega
Transformer... wszystkie części
Zanim odejdą wody
American Pie 1,2,3