Znaleziono 751 wyników

autor: imps
15 lut 2013, 03:27
Forum: Kosz
Temat: Disperse - Enigma of Abode <!!!>
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 113

Disperse - Enigma of Abode <!!!>

Disperse - Enigma of Abode Promocyjny kawalek z plyty mlodego polskiego zespolu progressive-rock/metal'owego ktora zdaje sie ze wychodzi dokladnie dzis. Jak nie slucham tego gatunku, tak po odkryciu tego utworu nie moge sie od niego oderwac... dla mnie kosmos http://www.youtube.com/watch?v=ynnsXs_h...
autor: imps
25 wrz 2012, 02:42
Forum: Archiwum utworów
Temat: Digitalism vs. Tommy Trash - Falling (Digitalism Original Version) +1
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 716

Digitalism vs. Tommy Trash - Falling (Digitalism Original Version) +1

Digitalism vs. Tommy Trash - Falling (Digitalism Original Version) [zs]http://www63.zippyshare.com/v/30214075/file.html[/zs] http://www63.zippyshare.com/v/30214075/file.html Digitalism vs. Tommy Trash - Falling (Tommy Trash Version) [zs]http://www63.zippyshare.com/v/49561774/file.html[/zs] http://w...
autor: imps
14 wrz 2012, 12:48
Forum: MuzikuM Rotation
Temat: MR12 - Zgłoszenia!
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 3628

Re: MR12 - Zgłoszenia!

niektore kawalki mocno kopia czache, czekam z niecierpliwoscia na caly sklad :]
autor: imps
14 sie 2012, 21:20
Forum: Archiwum utworów
Temat: Zedd feat. Matthew Koma – Spectrum (Extended Mix) +1
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 911

Re: Zedd feat. Matthew Koma – Spectrum (Extended Mix) +1

wiecie ze to spiewa facet? :]
autor: imps
19 cze 2012, 09:46
Forum: Archiwum utworów
Temat: George Acosta feat. Lizzie Curious - Like Home (Ibiza Mix)
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 484

George Acosta feat. Lizzie Curious - Like Home (Ibiza Mix)

George Acosta feat. Lizzie Curious - Like Home (Ibiza Mix)
George Acosta feat. Lizzie Curious - Like Home (Ibiza Mix)
[zs]http://www3.zippyshare.com/v/36124193/file.html[/zs]

Kod: Zaznacz cały

http://www3.zippyshare.com/v/36124193/file.html
[/color][/b]

przyjemny dla ucha kawalek, mnie przyciagnal linia basowa ktora kojarzy mi sie z taka jedna..=>

Kod: Zaznacz cały

http://www.youtube.com/watch?v=YDBbEG-0pfQ


wakacyjnie
autor: imps
16 cze 2012, 02:22
Forum: Archiwum utworów
Temat: Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 514

Re: Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)

asot 2006 in the club - nostalgia ;)
autor: imps
16 cze 2012, 02:13
Forum: Archiwum utworów
Temat: Nu Nrg - Atomo
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 354

Nu Nrg - Atomo

[zs]http://www64.zippyshare.com/v/88479253/file.html[/zs]

Kod: Zaznacz cały

http://www64.zippyshare.com/v/88479253/file.html
kosmiczny walek. uploadowalem dla ziomka wiec i Wy skorzystajcie ;)
autor: imps
10 cze 2012, 14:44
Forum: Kosz
Temat: MOUDY - KSIĄŻE POPu
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 230

Re: MOUDY - KSIĄŻE POPu

wokal niewyrazny, momentami kompletnie niknie za podkladem, musisz cos zrobic z jego barwa na filtrach albo pocwiczyc modulacje glosu bo to co slychac zupelnie sie nie nadaje do odbioru. co do tekstu to w pierwszej zwrotce irytuja juz po chwili przewazajace liczebnie rymy konczone na "any"...
autor: imps
08 cze 2012, 20:46
Forum: Archiwum utworów
Temat: Juventa & Answer 42 - Like These Eyes (Juventa Remix)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 643

Re: Juventa & Answer 42 - Like These Eyes (Juventa Remix)

[

dzięki Paweł za poprawkę

Forza Juve!
autor: imps
08 cze 2012, 04:59
Forum: Archiwum utworów
Temat: Juventa & Answer 42 - Like These Eyes (Juventa Remix)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 643

Juventa & Answer 42 - Like These Eyes (Juventa Remix)

Obrazek

[zs]http://www2.zippyshare.com/v/72010375/file.html[/zs]

Kod: Zaznacz cały

http://www2.zippyshare.com/v/72010375/file.html
[/b][/color]

04:38 <--- wow...
autor: imps
01 cze 2012, 18:07
Forum: Archiwum utworów
Temat: Mat Zo feat. Linnea Schossow - The Sky (Club Mix)
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 980

Mat Zo feat. Linnea Schossow - The Sky (Club Mix)

Mat Zo feat. Linnea Schossow - The Sky (Club Mix)

[zs]http://www63.zippyshare.com/v/3248167/file.html[/zs]

Kod: Zaznacz cały

http://www63.zippyshare.com/v/3248167/file.html
epicki potwor z basslinem ktory zje wasze mozgi :w00t: :rock:
autor: imps
20 maja 2012, 23:12
Forum: Drum'N'Bass / Dubstep / Trap
Temat: Seven Lions - Below Us (feat. Shaz Sparks) (Smooth's DnB Remix) +1
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1477

Re: Seven Lions - Below Us (feat. Shaz Sparks) (Smooth's DnB Remix) +1

a ja jeszcze raz podbije bo uwazam ze kawalek nie dostal atencji na jaka zasluguje ;)