Strona 1 z 1

Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 02 mar 2020, 20:44
autor: Sianek
Cześć,

Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy ? 2011r?

Pozdrawiam

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 11 paź 2020, 21:56
autor: Malinowa mamba
Czasem zajrzę :)

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 24 paź 2020, 21:42
autor: maniek
Ja juz nawet nie pamiętam kiedy ostatnio byłem... ktoś pamieta czasy chomika? Tym co nie wiedzą to podpowiem ze to jest założyciel muzikum. Aż dziw bierze ze tyle czasu się to utrzymuje...

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 07 kwie 2021, 00:34
autor: Gimbus
JA JESTEM!!! :D

Deszczu 100 lat temu mi zmienił nick na gimbus , bo wszystkich wkurwialem XDDD az sie lezka w oku kręci, szkoda ze nie ma shoutboxa. Pozdrawiam stare muzikum !!!!

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 08 maja 2021, 23:55
autor: pomaranczowy
Nikogo tu nie ma xD

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 21 sty 2022, 10:07
autor: Duuszeeek
Jeeeest :)

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 02 lut 2022, 11:50
autor: Ghost
nie ma mnie :blee: :) :DD

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 09 lut 2022, 21:00
autor: Malinowa mamba
Nikogo tu nie ma xD

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 04 kwie 2022, 17:46
autor: Wojciech 1980
Są tylko ukryci ale nie wiem dlaczego :)

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 30 maja 2022, 23:27
autor: Radeonski
Gimbus pisze: 07 kwie 2021, 00:34 JA JESTEM!!! :D

Deszczu 100 lat temu mi zmienił nick na gimbus , bo wszystkich wkurwialem XDDD az sie lezka w oku kręci, szkoda ze nie ma shoutboxa. Pozdrawiam stare muzikum !!!!
Pozdro. Po roku czasu odpowiedź xD
Szkoda shoutboxa, szybciej byśmy się znaleźli gdyby był. Stara gwardia gdzieś tam jest.

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 23 cze 2022, 16:34
autor: dziodek
jeszcze żyje :P

Re: Czy jest ktoś jeszcze ze starej ekipy?

: 19 paź 2022, 09:37
autor: Dj_Bialy
witam :banan: :)