Przedstawiam w postać podpunktów, kolejno: całą wizję, czego oczekuję, co oferuję:
Wizja twórczości: po kolei od najbardziej realistycznych planów, po te najmniej możliwe.
1. Stworzenie początkowo 3 utworów muzycznych:
a) muzyka klubowa w stylu Elektro/Euro House, czerpiąca inspirację od Pakito, który mnie zaraził tym bakcylem.
Jest to propozycja najmniej komercyjna - czysto instrumentalna, z możliwymi wstawkami wokalnymi, których jednak na dziś nie przewiduję.
b) utwór czysto komercyjny, łączący gatunki. Pop, Dance, House. Luźny utwór o wakacyjnym klimacie. Łagodny, dobrze brzmiący, łatwo wpadający w ucho. Ten projekt jest całkowicie nowym moim pomysłem nie czerpiącym inspiracji z żadnego innego utworu. W planie głównie wersja radiowa. Ew. wersja extended w późniejszym terminie. szacowana długość 3
:15-3:45, w zależności od wyboru końcowej wersji.
c) utwór w stylu italiano dance inspirowany La passion od Gigi D'Agostino. Również o dużej mocy przebicia, jednak nie tak komercyjny jak projekt "b".
Kapitalna sprawa na odstresowanie, odreagowanie i zabicie czasu. (planuje ponad 7 minutową wersję oryginalną, z której ma powstać skrócony radio edit). wersja pełna będzie zawierać 3 zwrotki, radio edit - 2( obie również prawdopodobnie będą nieco skrócone).
d) ew. kolejne utwory, remixy kilku starszych hitów.
5. Promocja 3 wymienionych utworów w klubach południowej części woj. śląskiego. Osobiście mógłbym załatwić promocje w kilku dużych klubach.
Utwory były by promowane przez rezydentów. Sam chciałbym początkowo zająć się obserwacją reakcji publiki.
6. Rozpoczęcie wspólnych występów. Granie po kubach południowej polski.
7. Rozszerzenie ekspansji na pozostałe regiony polski.
8. Nagranie teledysków. Znam osobiście profesjonalistę, który mógłby wyprodukować teledyski.
9. Rozpoczęcie ekspansji radiowej i telewizyjnej.
10. Generowanie dodatkowych dochodów ze sprzedaży singli.
11. Ekspansja na tereny europy zachodniej.
12. Granie w międzyczasie w najlepszych polskich klubach.
13. Granie w najlepszych klubach europy, na największych klubowych imprezach.
14. Otworzenie własnego studia nagraniowego, własnej wytwórni.
15. Promocja młodych polskich artystów.
16. powolne wycofywanie się z czynnego udziału w rynku. Skupianie na promocji innych sygnując ich utwory swoim nazwiskiem/pseudo.
występy, na zasadzie featuringu.
17. Zajmowanie się wyszukiwaniem talentów, nie tylko w muzyce klubowej, ale też w każdym innym gatunku. Finalnie pomaganie im bez udziału w zyskach/ za darmo.
Jak widać z każdym punktem są coraz wyższe i bardziej kręte schody. Każdy kolejny podpunkt jest coraz mniej realistyczny.
Czego oczekuję:
1. Szukam osoby zafascynowanej muzyką klubową. Nie chodzi mi jednak o tworzenie muzyki na bazie własnych odczuć. Musi to być osoba zainteresowana komercją, która nie boi się presji. Osoba ta musi lubić Dance, House, Trance, mieć ze mną wiele wspólnych spostrzeżeń - inaczej się nikt z nikim nigdy nie dogada. Musi to być osoba zainteresowana produkcją muzyki łatwej w odbiorze, niespecjalnie skomplikowanej i przeładowanej emocjami.
2. Z przyczyn logistycznych musiałby to być ktoś z południowej części woj. śląskiego: Okolice, Rybnika, Żor, Gliwic, Wodzisławia Śląskiego, Jastrzębia-Zdroju, Raciborza, Katowic i okolic. Chyba, że ktoś jest mi w stanie uwierzyć na słowo i dokładać finansowo do transportu. W co szczerze - wątpię.
3. Musi to być ktoś z wizją, dobrze poukładany mentalnie, gotowy na sukces i głodny sukcesu.
Co oferuję??:
1. Oczywisty jest udział w sprzedaży singli, co jest sprawą trzeciorzędną - sami twierdzicie, że na tym zarabiać się nie da( no chyba, że sprzedaje się setki tysięcy singli).
2. Oferuję pełen 50 % udział we wszystkich zyskach z tej działalności:
3. Oferuję 50 % praw do moich utworów tj.:
a) 50% własności utworów, dający możliwość tworzenia oficjalnych wersji wspólnych utworów, po zakończeniu współpracy.
b) możliwość grania utworów jako własne, także w pojedynkę, poza oficjalnymi występami, z zachowaniem 100% przychodów dla siebie.
Nie będę sobie rościł praw do czyjejś kasy. Działa to w obie strony.
c) zabezpieczenie przed kradzieżą wspólnej pracy przez którąś ze stron w trakcie trwania produkcji utworu. Chodzi tu o to aby ktoś nie uciekł z niemal gotowym utworem by wydać go jako własny i zgarnąć całą możliwą pulę. Działa to w obie strony. Tak więc w trakcie tworzenia projektu, żadna ze stron nie może używać powstałych w tym kierunku bitów i sampli . Z kolei obie strony mogły by czerpać z nich do woli po zakończeniu umowy.
4. 50% zysku z grania po klubach w duecie. Ja to pojmuję tak, że zysk liczę dopiero po tym jak uwzględnię koszt dojazdu obu stron(może być różny) i wtedy dzielę na pół.
5. W przypadku współpracy z wokalistami, oferuję nieco zmieniony podział zysku dzielony przez wszystkich zainteresowanych. Przykładowo w przypadku gościnnego występu wokalisty podział wynosiłby 40-40-20 % zysku. W przypadku współpracy stałej, gdyby dołączył stały wokalista proporcje mogły by wyglądać inaczej np. 35-35-30% trzecia liczba to profity wokalisty.
Więcej informacji tylko dla zainteresowanych.
Wszystko jest tutaj czysto szacunkowe, do negocjacji. Gdybym coś pominął, albo ktoś potrzebował dodatkowych ważnych dla ogółu informacji - proszę pisać.