[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Zbiór utworów które kiedyś były na forum, tu trafiają wszystkie piosenki w których wygasły linki.
Awatar użytkownika
Krzychu
Ekspert
Posty: 6843
Rejestracja: 16 cze 2007, 17:30

[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Post autor: Krzychu »

Tupac - The Unauthorized Biography Of A Soldier (Mixtape)

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160637918/Tupac_-_The_Unauthorized_Biography_Of_A_Soldier__Mixtape_.rar
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
x42gkj.jpg (15.25 KiB) Przejrzano 98 razy
16 On DeathRow (feat. Snoop Dogg)
Big Things (Nas feat. The Notorius B.I.G)
Changes (feat. Ben E King & Immortal)
Crooked ~censored~ Rap (feat. The Notorius B.I.G.)
Dear Mama
Enemies With Me
~censored~ All Y'all (feat. Micheal Jackson & Immortal)
Ghetto Gospel(feat. Jimi Hendrix)
Happy Home (feat. Grooving ToBits)
Hell For A Dead Wrong Hustler (feat. The Notorius B.I.G.)
How Do You Want It (feat. Hussein Fatal & The Notorius B.I.G.)
Intro
Military Minded (feat. Steele Smif N Wessun & The Notorius B.I.G.)
Nothing To Lose (feat. LINKIN PARK[!!!])
Over And Over (feat. The Notorius B.I.G.)
Ride On Our Enemies
Rise Of The Prophets (feat. Amy Lee & The Notorius B.I.G.)
Run This City (feat. The Notorius B.I.G.)
Take Me Home (feat. Madonna & Phil Collins)
The Good Die Young (feat. 50 Cent & The Notorius B.I.G.)
Thugs Get Lonely 2
Travellin Man
Until The End Of Time (feat. Micheal Jackson)
Untouchables (feat. Grand Puba & The Notorius B.I.G.)
Who Do U Believe In (feat. Urban Rose)

Tupac - The Way He Wanted It Vol.4

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160647553/Tupac_-_The_Way_He_Wanted_It_Vol.4.rar
01. Kriminal Minded (Feat Assassin)
02. Slippin Into Darkness (Feat Funky Aztecs)
03. There U Go (Phonkey Dee Remix)
04. God Bless The Dead (Feat Mike West)
05. Uppercut (Feat Hitman Da Mence Kakaveli Remix)
06. Fuck All Yall (Hakaveli Remix)
07. Hold On Be Strong(Speedy Of Cynikalproductions & Hakaveli Remix)
08. Only Fear Of Death (Lil Prophet Remix)
09. All Day (Sonofsam Remix Feat Spice 1 Celly Cell & Assassin)
10. Holla If Ya Hear Me
11. Can U Get Away
12. Judgement Day (Feat Dee Stretch & Mopreme)

Tupac - Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160661639/Tupac_-_Strictly_4_My_N.I.G.G.A.Z.rar
01.Holler If Ya Hear Me
02.Pac's Theme (Interlude)
03.Point the Finga
04.Something 2 Die 4 (Interlude)
05.Last Wordz - (with Ice Cube/Ice-T)
06.Souljah's Revenge
07.Peep Game - (with Deadly Threat)
08.Strugglin'- (With Live Squad)
09.Guess Who's Back
10.Representin' 93
11.Keep Ya Head Up
12.Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z...
13.Streetz R Deathrow, The
14.I Get Around - (with Digital Underground)
15.Papa'z Song - (with Wycked Of W.A.T.M.)
16.5 Deadly Venomz - (with Treach/Apache/Live Squad)

Tupac - Thug Life

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160667421/Tupac_-_Thug_Life.rar
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
01. Bury Me A G
02. Don’t Get It Twisted
03. Shit Don’t Stop
04. Pour Out A Little Liquor
05. Stay True
06. How Long Will They Mourn Me?
07. Under Pressure
08. Street Fame
09. Cradle To The Grave
10. Str8 Ballin’

Tupac - Me Against Tha World

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160682290/Tupac_-_Me_Against_The_World.rar
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
01. Intro
02. If I Die 2nite
03. Me Against The World
04. So Many Tears
05. Temptations
06. Young Niggaz
07. Heavy In The Game
08. Lord Knows
09. Dear Mama
10. It Ain't Easy
11. Can U Get Away
12. Old School
13. Fuck The World
14. Death Around The Corner
15. Outlaw

Tupac - The Don Killuminati - The 7 Day Theory

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160690489/Tupac_-_The_Don_Killuminati_-_The_7_Day_Theory.rar
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
01. Bomb First
02. Hail Mary
03. Toss It Up
04. To Live & Die In L.A.
05. Blast4Me
06. Life Of An Outlaw
07. Just Like Daddy
08. Krazy
09. White Man'z World
10. Me & My Girlfriend
11. Hold Ya Head
12. Against All Odds

Tupac - In His Own Words

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160699944/Tupac_-_In_His_Own_Words.rar
01. Intro
02. The People Made Me
03. Evolution of a Thug
04. No Peace Treaty
05. Trouble Followed
06. What Happened
07. Mad Trouble
08. In His Own Words (tekst z utworu Slippin Into Darkness zmiksowany z nową muzyką i fragmentami wywiadu)
09. Darkness Comes To Light
10. My Enemies
11. Practice What You Preach(utwór The Outlawz)
12. Final Projects
13. Mourn You Till I Join You (utwór Naughty By Nature)
14. The Last Days
15. Be The Realist (Tupac, Notorious, Trapp)
16. Stop The Gunfire (Tupac, Notorious, Trapp)

Tupac - Still I Rise

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160709557/Tupac_-_Still_I_Rise.rar
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
01. Letter to the President
02. Still I Rise
03. Secretz of War
04. Baby Don't Cry (Keep Ya Head up II)
05. As the World Turns
06. Black Jesuz
07. Homeboyz
08. Hell 4 a Hustler
09. High Speed
10. Good Die Young, The
11. Killuminati
12. Teardrops and Closed Caskets
13. Tattoo Tears
14. U Can Be Touched
15. Y'All Don't Know Us

Tupac - Loyal To The Game

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160809974/Tupac_-_Loyal_To_The_Game.rar
01. Soldier Like Me (AKA Return Of The Soulja) - (with Tupac/Eminem)
02. Uppercut, The - (with Tupac/EDI/Noble)
03. Out On Bail - (with Tupac)
04. Ghetto Gospel - (with Tupac)
05. Black Cotton - (with Tupac/Eminem/Kastro/Noble)
06. Loyal To The Game - (with Tupac/G-Unit)
07. Thugs Get Lonely Too - (with Tupac/Nate Dogg)
08. N.I.G.G.A. - (with Tupac/Jadakiss)
09. Who Do You Love? - (with Tupac)
10. Crooked Nigga Too - (with Tupac)
11. Don't You Trust Me - (with Tupac)
12. Hennessey - (with Tupac/Obie Trice)
13. Thug 4 Life - (with Tupac)
14. Po Nigga Blues - (Scott Storch remix, with Tupac/Ron Isley)
15. Hennessey - (Red Spyda remix, with Tupac/EDI/Sleepy Brown)
16. Crooked Nigga Too - (Raphael Saadiq remix, with Tupac)
17. Loyal To The Game - (DJ Quik remix, with Tupac/Big Syke)

Tupac - Ready 2 Die

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160818903/Tupac_-_Ready_2_Die.rar
01. Thug Nature
02. Murda Me-Feat. Onyx
03. That's Right
04. Hate The Game-Feat. Outlawz
05. The Fatha Figga-Feat. Snoop Dogg
06. Slip-N-Slide-Feat. DMX & Xzibit
07. The Money
08. House Of Pain-Feat. Notorious B.I.G.
09. Throw Your Hands Up
10. Me And My Homies-Feat. Nate Dogg
11. Original Bad Boyz-Feat. DMX & Xzibit
12. Runni-Feat. Notorious B.I.G.
13. Don't Go To Sleep-Feat. Kurupt & Daz
14. Order After Kaos-Feat. Outlawz

Tupac - Resurrection OST

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160827276/Tupac_-_Resurrection_OST.rar
01. Intro
02. Ghost
03. One Day at a Time (Em's Version)
04. Death Around The Corner
05. Secretz of War
06. Runnin' (Dying to Live)
07. Holler If Ya' Hear Me
08. Starin' Through My Rear View
09. Bury Me a G
10. Same Song
11. Panther Power
12. Str8 Ballin'
13. Rebel of the Underground
14. The Realist Killaz

Tupac - Whatz Of next

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160852207/Tupac_-_Whatz_the_next.rar
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
[05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
01. Ridin' It Like Itz A Benz (Riazz Mix)
02. Don't Go 2 Sleep ft. Kurupt & Daz (Q-Ammo Mix)
03. Thug 4 Life ft. Ice Cube (LPC Mix)
04. All Eyez On Pac ft. Eazy E (2pac & raf raf mix)
05. Drama ft. Bynoe & Big
06. Old School (szczecho Mix)
07. Gangsta Gangsta ft. Eazy E (Dzz Mix)
08. Is There A Heaven 4 A G ft. Kadafi & Edi
09. Thugz Mansion (El Original Mix)
10. Changed Man (G Mix)
11. 4 My Niggaz (Rydah Mix)
12. Untill The End Of Time (Riazz Mix)
13. Whatz Your Phone # (LRM Mix)
14. Take Away The Pain (LPC Mix)
15. Thug Nigga (Thug Life Mix)
16. Wildin' ft. Brotha Linch Hung & BTNH (Fain Mix)

Adres forum w środku archiwum - Nie Kasować!
Awatar użytkownika
Krzychu
Ekspert
Posty: 6843
Rejestracja: 16 cze 2007, 17:30

Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Post autor: Krzychu »

Tupac - All Eyez On Me

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160877649/Tupac_-_All_Eyez_On_Me.part1.rar

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160887697/Tupac_-_All_Eyez_On_Me.part2.rar
CD I:
01. 2Pac - Ambitionz az a ridah
02. 2Pac ft. Dru Down, Fatal, Hadati, Yani, Nair Dogg, Nate Dogg, Snoop Dogg - All about u
03. 2Pac ft. Nate Dogg - Skandalouz
04. 2Pac ft. Dat Nigga Daz, Kurupt, Method Man, Redman - Got my mind made up
05. 2Pac ft. Jojo the Elf - How do you want it
06. 2Pac ft. Snoop Dogg - 2 of Amerikaz most wanted
07. 2Pac - No more pain
08. 2Pac - Heartz of men
09. 2Pac - Life goes on
10. 2Pac ft. Rappin' 4-Tay - Only god can judge me
11. 2Pac ft. C-Bo, CPD, Dramacycal, Outlawz, Storm - Tradin war stories
12. 2Pac ft. Dr. Dre, Roger Troutman - California love (rmx)
13. 2Pac ft. Danny Ray - I ain't mad at cha
14. 2Pac ft. Danny Ray - What'z ya phone #

CD II:
01. 2Pac ft. George Clinton - Can't c me
02. 2Pac - Shorty wanna be a thug
03. 2Pac - Holla at me
04. 2Pac - Wonda why they call u B****
05. 2Pac ft. Outlaw, Immortalz - When we ride
06. 2Pac ft. Dramarydal, Jewell, Outlawz, Storm - Thug passion
07. 2Pac ft. Big Syke, CPO, Danny Ray - Picture me rollin'
08. 2Pac ft. Big Syke, Kurupt - Check out time
09. 2Pac ft. Richie Rich - Ratha be ya N****
10. 2Pac ft. Big Syke - All eyez on me
11. 2Pac ft. Michel'le, Mutah, Mutan, Storm - Run tha streets
12. 2Pac ft. B-Legit, C-Bo, E-40, Richie Rich - Ain't hard 2 find
13. 2Pac - Heaven ain't hard 2 find (3:59)

Tupac - Better Dayz

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160901005/Tupac_-_Better_Dayz.part1.rar

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160909421/Tupac_-_Better_Dayz.part2.rar
Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
CD I
01. Intro
02. Still Ballin
03. When We Ride On Our Enemies
04. Changed Man
05. F*** Em All
06. Never B Peace
07. Mama's Just A Little Girl
08. Street Fame
09. Whatcha Gonna Do
10. Fair Xchange
11. Late Night
12. Ghetto Star
13. Thugz Mansion (Nas Acoustic)

CD II
01. My Block Remix
02. Thugz Mansion
03. Never Call U B**** Again
04. Better Days
05. U Can Call
06. Military Minds
07. Fame
08. Fair Xchange Remix
09. Catchin Feelins
10. There U Go
11. This Life I Lead
12. Who Do U Believe In
13. They Don't Give A F*** About Us
14. Outro

Tupac - R U Still Down?

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160924411/Tupac_-_R_U_Still_Down.part1.rar

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160927602/Tupac_-_R_U_Still_Down.part2.rar
CD I
01. Redemption
02. Open Fire
03. R U Still Down? (remember me)
04. Hellrazor
05. Thug Style
06. Where Do We Go From Here
07. I Wonder If Heaven Got A Ghetto
08. Nothing To Lose
09. I'm Gettin Money
10. Lie To Kick It
11. Fuck All Y'all
12. Let Them Thangs Go
13. Definition Of A Thug Nigga

CD II
01. Ready 4 Whatever
02. When I Get Free
03. Hold On Be Strong
04. I'm Losin' It
05. Fake Ass Bitches
06. Do For Love
07. Enemies With Me
08. Nothin' But Love
09. 16 On Death Row
10. I Wonder If Heaven Got A Ghetto [hip-hop version]
11. When I Get Free 2
12. Black Starry Night
13. Only Fear Of Death

Tupac - The Best Of Tupac Part I - Thug + Part II - Life

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160942563/Tupac_-_The_Best_Of_Tupac_Part_I_-_Thug___Part_II_-_Life.part1.rar

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160948822/Tupac_-_The_Best_Of_Tupac_Part_I_-_Thug___Part_II_-_Life.part2.rar
Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
2pac-thebestofthugpart1-front.jpg (14.05 KiB) Przejrzano 98 razy
Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
2pac-thebestoflifepart2-front.jpg (18.42 KiB) Przejrzano 98 razy
Part I - Thug
01. 2 Of Amerikaz Most Wanted (Feat. Snoop Dogg)
02. California Love (Original Mix Feat. Dr. Dre & Roger Troutman)
03. So Many Tears
04. I Ain't Mad Atcha (Feat. Danny Boy)
05. How Do U Want It (Feating K-Ci & Jojo)
06. Trapped
07. Changes (Feat. Talent)
08. Hail Mary
09. Unconditional Love
10. Dear Mama (Remix Feat. Anthony Hamilton)
11. Resist The Temptation (Feat. Amel Larrieux)

Part II - Life
01. Definition Of A Thug Nigga
02. Still Ballin' (Nitty Remix Feat. Trick Daddy)
03. Until The End Of Time (RP Remix Feat. Richard Page)
04. Never Call You B**ch Again (Feat. Tyrese)
05. They Don't Give A F**k About Us (Feat. The Outlawz)
06. Keep Ya Head Up
07. Ghetto Gospel
08. Brenda's Got A Baby
09. Thugz Mansion (2pac Original Acoustic)
10. When I Get Free
11. Dopefiend's Diner

Tupac - Until The End Of Time

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160964436/Tupac_-_Until_The_End_Of_Time.part1.rar

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160971516/Tupac_-_Until_The_End_Of_Time.part2.rar
Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów
CD I
01. Ballad of A Dead Soulja
02. Fuck Friends
03. Lil' Homies
04. Let Em Have It
05. Good Life
06. Letter 2 My Unborn
07. Breathin
08. Happy Home
09. All Out
10. Fuckin Wit The Wrong Nigga
11. Thug N U Thug N Me (Remix)
12. Everything The Owe
13. Until The End of Time
14. M.O.B.
15. World Wide Mob Figgaz

CD II
01. Big Syke Interlude
02. My Closest Roaddogz
03. Niggaz Nature (Remix)
04. When Thugz Cry
05. U Don't Have 2 Worry
06. This Ain't Livin
07. Why U Turn On Me
08. Lastonesleft
09. Thug N U Thug N Me
10. Words 2 My First Born
11. Let Em Have It (Remix)
12. Runnin On E
13. When I Get Free
14. Until The End of Time (RP Remix)

Tupac - Greatest Hits

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160987086/Tupac_-_Greatest_Hits.part1.rar

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/160997057/Tupac_-_Greatest_Hits.part2.rar
CD I
01. Keep Ya Head Up
02. Temptations
03. God Bless the Dead
04. Hail Mary
05. Me Against the World
06. How Do U Want It
07. So Many Tears
08. Unconditional Love
09. Trapped
10. Life Goes On
11. Hit 'Em Up

CD II
01. Troublesome
02. I Get Around
03. Brenda's Got a Baby
04. I Ain't Mad at Cha
05. Changes
06. California Love [Original Version]
07. Picture Me Rollin'
08. How Long Will They Mourn Me?
09. Toss It Up
10. Dear Mama
11. All About U
12. To Live & Die in L.A.
13. Heartz of Men
Awatar użytkownika
c0ls
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: 07 cze 2008, 18:25

Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Post autor: c0ls »

łaaaał ... wielkie thx dla ciebie!
Awatar użytkownika
ValdaS
Ekspert
Posty: 2249
Rejestracja: 13 gru 2006, 00:50

Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Post autor: ValdaS »

no to tak co do wrzuty kawal dobrej roboty a oceniac tupca nie musze chba kazdy zna i wie co zrbil w tym swiecie rapu....
domel314

Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Post autor: domel314 »

super nie można ściągnąć wielkie dzięki :mad:
jobu34

Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Post autor: jobu34 »

Tupac jego twórczości chyba nie trzeba ocenia i komentowac. rap's God
malgoosia15
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 28 cze 2009, 21:45

Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Post autor: malgoosia15 »

Wielkie dzięki :P
Awatar użytkownika
Ahremov
Użytkownik
Posty: 166
Rejestracja: 21 wrz 2008, 16:04

Re: [05.11.08] Tupac - Dyskografia 18 Albumów

Post autor: Ahremov »

link NIE D Z I A L A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOWIEDZ