Od jakiegoś czasu bawie się programikiem Traktor Dj Studio 3. Jestem początkujący i zrobiłem pare remixów. Chciałbym abyście ocenili jednego z nich:[code]http://lukaster91.wrzuta.pl/audi ... ster_remix[/code]
Ewentualnie prosze o jakieś wskazówki.
Proszę o ocenę mojego remixu.
Re: Proszę o ocenę mojego remixu.
Nutka wporzo spodobało mi się w ogóle wejście które trwa do bodajże 20sec, i ogólnie nuta bardzo fajna 
Skomentuj moją nutę bo kilkanaście osób ją przesłuchało ale nit nie skomentował :/
Skomentuj moją nutę bo kilkanaście osób ją przesłuchało ale nit nie skomentował :/
no to tak:
ten początek jest do dupy póki nie wchodzi wokal z tym kickiem i pianem, hat jest do dupy
troszke te efekty przypominają mi vDJ'a, ten wokal DJ Lukaster jest dupny, lead jest spoko
, późniejszy hat jest spoko, ten hard bassik jest spoko, widze pocięty wokal a to dla ciebie + bo lubie cięte wokale
, ta końcówka jest dupna..
utworek nie jest zły, ale po kilku przesłuchaniach się nudzi
pozdr.
ten początek jest do dupy póki nie wchodzi wokal z tym kickiem i pianem, hat jest do dupy
troszke te efekty przypominają mi vDJ'a, ten wokal DJ Lukaster jest dupny, lead jest spoko
utworek nie jest zły, ale po kilku przesłuchaniach się nudzi
pozdr.
-
DJ Krzyk
No więc tak: Faktycznie ten wokal na początku niezbyt się zgrywa (ten co wchodzi od razu z takim Reversem).. Potem niezły Downfilter.. Fajny Kick, nieźle nagłośniony, Pianinko też niezłe.. Bassik też niezły, Clapa mogłeś dać co dwa "klocki" nie razem z Kickiem.. Hi-Haty średnio Mi się podobają, Lead może być, choć jest za cicho, nie podoba Mi się takie zacinanie wokala, trochę Mi faktycznie te efekty podchodzą V-Dj'em.. Straszny faktycznie ten wokal DJ Lukaster, wywal Go najlepiej, bo idzie nie w tempo i tak jakby jest oddzielony od utworku