Strona 1 z 1

Whitney Houston - I Look to You (2009)

: 06 wrz 2009, 21:33
autor: KreJzii
Whitney Houston - I Look to You (2009)
Whitney Houston - I Look to You (2009)


Audio CD (August 31, 2009)
# Original Release Date: August 31, 2009
# Number of Discs: 1
# Label: Sony BMG



1. Million Dollar Bill
2. Nothin' But Love
3. Call You Tonight

4. I Look To You

5. Like I Never Left (feat. Akon)
6. A Song For You
7. I Didn't Know My Own Strength
8. Worth It
9. For The Lovers
10. I Got You
11. Salute








MPEG Type : MPEG 1,0 Layer 3

Bitrate : VBR2 192 kbps

Sample Rate : 44100Hz

Channel Mode : Joint stereo

Kod: Zaznacz cały

http://muzikum.pl/redirector.php?url=http%3A%2F%2Frapidshare.com%2Ffiles%2F271427747%2Fwhitney.houston-i.look.to.you._2009_-192.rar.html






--- MP3 Frame information ---

MPEG Type : MPEG 1,0 Layer 3

Bitrate : CBR 320 kbps
Sample Rate : 44100Hz
Channel Mode : Joint stereo

Kod: Zaznacz cały

http://muzikum.pl/redirector.php?url=http%3A%2F%2Frapidshare.com%2Ffiles%2F274596566%2FWhitney.Houston-I.Look.To.You._2009_-320.rar.html

Re: Whitney Houston - I Look to You (2009)

: 11 sty 2010, 23:25
autor: wicek13
Whitney Houston - I Look to You (2009)

Kod: Zaznacz cały

http://muzikum.pl/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fhotfile.com%2Fdl%2F11296795%2F8e788c8%2FWhitney_Houston-I_Look_to_You-2009-ONe.rar.html

Re: Whitney Houston - I Look to You (2009)

: 13 sty 2010, 11:50
autor: not_yours
płytka rewelacyjna :)
dzięki wielkie