Strona 1 z 1

[DnB] Pendulum - I'm Not Alone (Calvin Harris remix)

: 07 gru 2009, 22:42
autor: Yasman
niesamowita dawka energii!!!!! :D
Pendulum - I'm Not Alone (Calvin Harris remix)

Kod: Zaznacz cały

http://www37.zippyshare.com/v/32216826/file.html

Re: [DnB] Pendulum - I'm Not Alone (Calvin Harris remix)

: 07 gru 2009, 23:01
autor: Zegar
Tytuł troche odwrotnie ;) Calvin to wykonawca a Pendulum to Remixer :)
Konkretnie sie zapowiada, bede czekał na fulla, ciekawe czy dorówna remixowi Futurecast :) Który również jest w d'n'b :)

Re: [DnB] Pendulum - I'm Not Alone (Calvin Harris remix)

: 09 gru 2009, 21:46
autor: Daniellos
....świetny kawałek nie ma co!Pendulum się popisali jak zwykle :) ...też czekam na full/thx za wstawkę!...pozdro

Re: [DnB] Pendulum - I'm Not Alone (Calvin Harris remix)

: 16 gru 2009, 16:50
autor: 0karolina0
Świetny kawałek. :) Polecam. THX ! :)

Re: [DnB] Pendulum - I'm Not Alone (Calvin Harris remix)

: 27 gru 2009, 22:59
autor: daniel1022
Wpadlo mi to w ucho :D .

Re: [DnB] Pendulum - I'm Not Alone (Calvin Harris remix)

: 01 sty 2010, 19:48
autor: darXide
Całkiem niezły wesolutki kawałek.