Strona 1 z 1

Kelly Clarkson feat. DAMION - If I Can't Have You (Promo Single)

: 15 gru 2009, 20:56
autor: romeoxx
Kelly Clarkson feat. DAMION - If I Can't Have You
(Promo Single)

Kod: Zaznacz cały

http://www15.zippyshare.com/v/84573234/file.html
Połaczenie Pop i Rock ;)


Re: Kelly Clarkson feat. DAMION - If I Can't Have You (Promo Single)

: 15 gru 2009, 23:04
autor: władyss
Tym razem nutka nie dla mnie 8) ale thx za upa 8)

Re: Kelly Clarkson feat. DAMION - If I Can't Have You (Promo Single)

: 16 gru 2009, 08:54
autor: linka088
ale zapewne dla mnie xD dzięki :)

Re: Kelly Clarkson feat. DAMION - If I Can't Have You (Promo Single)

: 16 gru 2009, 09:04
autor: pecherek
dla mnie rowniez nie :)

Re: Kelly Clarkson feat. DAMION - If I Can't Have You (Promo Single)

: 17 gru 2009, 17:57
autor: młoda_19
Kelly ma fajniejsze nutki 6/10 :)