Strona 1 z 2

Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 20:42
autor: Wir00z
Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

:love: :love: :love: :love:

Nie wiem czy leak`ło [myślę,że full] (premiera 4 stycznia miała być),ale to nic.
Dla mnie po prostu to coś nieprawdopodobnego!! :D To co zrobił Roger
z tym remixem to coś wręcz niewyobrażalnego!! :D Ta melodia,ta gitarka,ten
Vocal sprawiają,że po prostu rozpływam się słuchając tego!! :D Coś kapitalnego!!
Gorąco Polecam i liczę na Was!! ^D^

Kod: Zaznacz cały

http://www14.zippyshare.com/v/29961123/file.html

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 20:59
autor: David Beilan
Kiedy zobaczyłem Twój opis na gg od razu oblookałem kawałek i właśnie zacząłem upac ;D Jednak wyprzedziłeś mnie :D Taa, odświeżenie megaśne xD

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 21:56
autor: pomaranczowy
Ten kawałek jest sam w sobie tak zaje*isty, że nie da się go zepsuć. Ktokolwiek by się za remixowanie nie wziął, zawsze wyjdzie coś fajnego.
Ale jednak Gabriel & Dresden Unplugged Mix jest najlepszą wersją tego utworu.

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 22:43
autor: pol102
łoooo to już mój 3 albo remix Beautiful Things :D Mega wypas! 10/10 Najsłynniejszy kawałek grany na do widzenia ;D

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 22:45
autor: Zegar
Fake HQ z RIPa z YT :)
PRzenoszę Do Ripów. . .

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 22:50
autor: Wir00z
Lili Zehute pisze:Fake HQ z RIPa z YT :)
PRzenoszę Do Ripów. . .
Zrób mi takiego HQ ripa z Youtube`a to postawie Ci krate piwa.. ;)

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 22:52
autor: Zegar
No ja tego nie umiem, ale są różni ludzie.
Zresztą. . . posłuchaj końcówki (której nie ma) 15 sekund ciszy. . .

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 23:25
autor: Keane
Dokładnie jak napisał "user" wyżej :D remix fajny ale jak 1 raz usłyszałem wersje Gabriel & Dresden Unplugged Mix to nic do dziś jej nie przebiło :D magiczny kawałek

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 20 gru 2009, 23:45
autor: pol102
Tak dla przypomnienia:
Got up early, found something's missing
my only name.
No one else sees but I got stuck,
and soon forever came.
Stopped pushing on for just a second,
then nothing's changed.
Who am I this time, where's my name
I guess it crept away.

No one's calling for me at the door.
And unpredictable won't bother anymore.
And silently gets harder to ignore.
Look straight ahead, there's nothing left to see.
What's done is done, this life has got it's hold on me.
Just let it go, what now can never be.

I forgot that I might see,
So many beautful things.
I forgot that I might need,
to find out what life could bring.

Take this happy ending away, it's all the same.
God won't waste this simplicity on possibility.
Get me up, wake me up, dreams are filling
this trace of blame.
Frozen still I thought I could stop,
now who's gonna wait.

No one's calling for me at the door.
and unpredictable won't bother anymore.
and silently gets harder to ignore.
look straight ahead, there's nothing left to see.
what's done is done, this life has got it's hold on me.
just let it go, what now can never be.

so many beautiful things...
so many beautiful things...

Now what do I do
can I change my mind
did I think things through

It was once my life
it was my life at one time

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 21 gru 2009, 00:00
autor: David Beilan
Pol od tego mamy oddzielny dzial..

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 24 gru 2009, 15:31
autor: lekcjaa02
odjechany kawałek !
odpłynąć tylko ! ;)

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 24 gru 2009, 17:16
autor: Bartezz
Pol co się stało stało się co? xD hmmm jeszcze nie słyszałem aby piosnka ta w oby jakim remixie mi nie podeszła i tak też jest tym razem ;) Konkret Klimat i odsłuch ;) Kosi ;) 10/10 ;) Thx Pobieram!

Re: Andain - Beautiful Things (Roger Shah 2010 Remix)

: 25 gru 2009, 13:56
autor: maxwer

Kod: Zaznacz cały

http://muzikum.pl/members/wir00z/
bez urazy ale da się to zrobić ;) moze akurat nie ten kawalek to ze nie ma 15 sekund to o niczym nie swiadczy :)