Frontier - All I Can Feel - (Radio Mix)

Zbiór utworów które kiedyś były na forum, tu trafiają wszystkie piosenki w których wygasły linki.
Awatar użytkownika
władyss
Ekspert
Posty: 4636
Rejestracja: 09 lis 2008, 10:26

Frontier - All I Can Feel - (Radio Mix)

Post autor: władyss »

Frontier - All i can feel - (radio mix)

Kod: Zaznacz cały

http://hostuje.net/file.php?id=13fe2df79ef6ab293bde65864c9d9578


Awatar użytkownika
młoda_19
Weteran
Posty: 543
Rejestracja: 14 mar 2008, 15:35

Re: Frontier - All I Can Feel - (Radio Mix)

Post autor: młoda_19 »

Ciekawy utwór
Awatar użytkownika
pecherek
Ekspert
Posty: 2583
Rejestracja: 10 lis 2009, 10:40

Re: Frontier - All I Can Feel - (Radio Mix)

Post autor: pecherek »

wlasnie ciekawy
Awatar użytkownika
Bartezz
Ekspert
Posty: 2544
Rejestracja: 27 paź 2007, 21:55

Re: Frontier - All I Can Feel - (Radio Mix)

Post autor: Bartezz »

Jak Dla Mnie Zbyt stłumiony track i nic praktycznie przez całą nutę się nie dzieje ;)
ODPOWIEDZ