Diamond D - Stunts, Blunts and Hip Hop [1992]

Zbiór utworów które kiedyś były na forum, tu trafiają wszystkie piosenki w których wygasły linki.
Awatar użytkownika
Zegar
Ekspert
Posty: 6984
Rejestracja: 21 sty 2008, 21:25

Diamond D - Stunts, Blunts and Hip Hop [1992]

Post autor: Zegar »

Diamond D - Stunts, Blunts and Hip Hop [1992]
Diamond D - Stunts, Blunts and Hip Hop [1992]
diamondthepsychoticneurotics-stuntsbluntshiphop%28Front%29.jpg (57.58 KiB) Przejrzano 97 razy
1. Intro
2. Best Kept Secret
3. Sally Got A One Track Mind
4. Step To Me
5. Shut The'*!*!' Up
6. '*!*!' What You Heard
7. I'm Outta Here
8. A Day In The Life
9. Last Car On The 2 Train
10. Red Light, Green Light
11. I Went For Mine
12. Comments From Big 'L' And Showbiz
13. Check One, Two
14. What You Seek
15. Lunchroom Chatter
16. Confused
17. Pass Dat S**T
18. Freestyle (Yo,That's That Sh...)
19. K.I.S.S. (Keep It Simple Stupid)
20. Stunts, Blunts, & Hip Pop

Kod:

Kod: Zaznacz cały

http://pl.hotfile.com/dl/17394769/fe28550/dpnsbhh.rar.html
ODPOWIEDZ