Hair: The American Tribal Love Rock Musical - The Original Broadway Cast
: 20 sty 2010, 20:36
genialny soundtrack z musicalu o którym chyba nikomu nie trzeba opowiadać.
Playlist:
Aquarius - Ronald Dyson
Donna - Geroma Ragni
Hashish - Company
Sodomy / “Holy Orgy” - Steve Curry
Colored Spade - Lamont Washington
Manchester England - James Rado
I’m Black - Lamont Washington/Steve Curry/Gerome Ragni/James Rado
Ain’t Got No - Steve Curry/Lamont Washington/Melba Moore
I Believe In Love - Melba Moore
Ain’t Got No (Reprise) - Company
Air - Sally Eaton/Shelley Plimpton/Melba Moore
Initials - Company
I Got Life - James Rado
Going Down - Gerome Ragni
Hair - James Rado/Gerome Ragni
My Conviction - Johnathan Kramer
Easy To Be Hard - Lynn Kellogg
Don’t Put It Down - Gerome Ragni/Steve Curry
Frank Mills - Shelley Plimpton
Be-In - Company
Where Do I Go? - James Rado
Electric Blues - Paul Jabara
Manchester England (Reprise) - James Rad
Black Boys - Siane Keaton/Susannah Norstrand/Natalie Mosco
White Boys - Melba Moore/Lorrie Davis/Emmaretta Marks
Walking In Space - Company
Abie Baby - Lorrie Davis/Lamont Washington/Ronald Dyson/Donnie Burks
Three-Five-Zero-Zero - Company
What A Piece Of Work Is Man - Ronald Dyson/Walter Harris
Good Morning Starshine - Lynn Kellogg/Melba Moore/James Rado/Gerome Ragni
The Bed - Company
The Flesh Failures (Let The Sunshine In) - James Rado/Lynn Kellogg/Melba Moore
Playlist:
Aquarius - Ronald Dyson
Donna - Geroma Ragni
Hashish - Company
Sodomy / “Holy Orgy” - Steve Curry
Colored Spade - Lamont Washington
Manchester England - James Rado
I’m Black - Lamont Washington/Steve Curry/Gerome Ragni/James Rado
Ain’t Got No - Steve Curry/Lamont Washington/Melba Moore
I Believe In Love - Melba Moore
Ain’t Got No (Reprise) - Company
Air - Sally Eaton/Shelley Plimpton/Melba Moore
Initials - Company
I Got Life - James Rado
Going Down - Gerome Ragni
Hair - James Rado/Gerome Ragni
My Conviction - Johnathan Kramer
Easy To Be Hard - Lynn Kellogg
Don’t Put It Down - Gerome Ragni/Steve Curry
Frank Mills - Shelley Plimpton
Be-In - Company
Where Do I Go? - James Rado
Electric Blues - Paul Jabara
Manchester England (Reprise) - James Rad
Black Boys - Siane Keaton/Susannah Norstrand/Natalie Mosco
White Boys - Melba Moore/Lorrie Davis/Emmaretta Marks
Walking In Space - Company
Abie Baby - Lorrie Davis/Lamont Washington/Ronald Dyson/Donnie Burks
Three-Five-Zero-Zero - Company
What A Piece Of Work Is Man - Ronald Dyson/Walter Harris
Good Morning Starshine - Lynn Kellogg/Melba Moore/James Rado/Gerome Ragni
The Bed - Company
The Flesh Failures (Let The Sunshine In) - James Rado/Lynn Kellogg/Melba Moore
Kod: Zaznacz cały
http://pl.hotfile.com/dl/574658/3aa5f64/Hair.rar.htmlKod: Zaznacz cały
http://peb.pl/soundtrack/526778-hf-hair-american-tribal-love-rock.html