Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Zbiór utworów które kiedyś były na forum, tu trafiają wszystkie piosenki w których wygasły linki.
Awatar użytkownika
władyss
Ekspert
Posty: 4636
Rejestracja: 09 lis 2008, 10:26

Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: władyss »


Tags:
dj_wisst

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: dj_wisst »

1. ulubiony basik fane wkrecajace rytmy vocal moglby byc glosniejszy lecz i tak nutka elegancka 8,4/10 thx pobieram
2. mocny ciekawe rytmy vocal w niektorych mometach wydaje mi sie ze jest zle dopasowany ( meski glos ) 8,1/10 thx
Awatar użytkownika
pecherek
Ekspert
Posty: 2583
Rejestracja: 10 lis 2009, 10:40

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: pecherek »

pierwsza nutka rewelka bassik elegancki i vox spoko wkomponowany druga vox rowniez spoko ale vox mi troche nie podszedl thx
Awatar użytkownika
Dudus
Ekspert
Posty: 3112
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:42

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: Dudus »

wybieram nr 1, jest elektrycznie czyli to co lubie, pozdro
Awatar użytkownika
FreedomBass
Weteran
Posty: 742
Rejestracja: 04 lip 2009, 19:10

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: FreedomBass »

Mi też nutka nr1 bardziej przypadła do gustu :D
THX
Awatar użytkownika
Danielson
Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 10 mar 2008, 23:56

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: Danielson »

no calkiem fajne to, wreszcie cos czym mozna sie poszczycic. tak dalej! dzieki za upa
ChriZ

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: ChriZ »

wałki dają radę ;) okejka za odsłuch
Awatar użytkownika
Dyzm4
Ekspert
Posty: 2896
Rejestracja: 05 paź 2006, 20:40

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: Dyzm4 »

Zdecydowanie nutka nr. 1 zasługuje na to by ja miec i na pc i w aucie.
Awatar użytkownika
Marucins
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 22 gru 2007, 13:59

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: Marucins »

Dzieki za MacFly - Rockless (Extended edit)
Awatar użytkownika
Boski88
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: 08 sty 2010, 18:44

Re: Pimp! Code - You Know (Critz Remix) +1

Post autor: Boski88 »

jezus po co link do Shreka ?? ;/

Obie nuty na całkowitym wypasie :banan:
ODPOWIEDZ