Street Parade 2010 Theme

Zbiór utworów które kiedyś były na forum, tu trafiają wszystkie piosenki w których wygasły linki.
Paul Van Measure

Street Parade 2010 Theme

Post autor: Paul Van Measure »

Jak w temacie widac
Dostąpiłem zaszczytu
Poproszono mnie o zrobienie hymnu Street Parade 2010
Połączyłem tutaj najładniejsze trance'owe brzmienia
Wykręciłem kilka lini basowych
Proszę Was o opinię
Wydaje mi się że to mój najlepszy kawałek
Jak Wy myslicie?

www.myspace.com/djpbl

Tags:
Awatar użytkownika
MARCO VAN HAYDEN
Specjalista
Posty: 1116
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:23

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: MARCO VAN HAYDEN »

Mysle jakbys dal to na inny serwer to bym odsluchal bo niechce mi sie smigac po myspace-ach pozdro
Paul Van Measure

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: Paul Van Measure »

Proszę bardzo :) Wrzucam na zippyshare. Po tym evencie wrzuce filmik na yt ;D
Na myspace jednak jest o wiele lepsza jakość wiec polecam bardziej myspace ;D
http://www33.zippyshare.com/v/39904949/file.html
Awatar użytkownika
radekdudek11
Specjalista
Posty: 1652
Rejestracja: 07 gru 2009, 16:44

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: radekdudek11 »

Awatar użytkownika
Outsider
Weteran
Posty: 663
Rejestracja: 24 paź 2008, 18:53

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: Outsider »

Nie podoba mi sie barwa tego plucka od początku,mogłeś go poszarpać z biegiem czasu cutoffem,żeby nie przynudzał,pózniej już coraz lepiej.Kick ładnie puka.Całość ok
Awatar użytkownika
Mamuska
Weteran
Posty: 785
Rejestracja: 21 mar 2010, 02:43

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: Mamuska »

oko
Awatar użytkownika
Charis
Klubowicz
Posty: 456
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:24

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: Charis »

Po pierwsze gratuluje wyróżnienia ;)
Co do utworu - ten pluck na początku co najmniej średni. Potem Z tym jakby basem sie niezbyt zgrywa. Chciałbym uniknąć takiego mentorskiego tonu, bo o trance tak na prawdę gówno wiem, ale moim zdaniem barwy poszczególnych ścieżek są do wymiany. Przewodni motyw też jest bardzo prostacki, powtarza się w kółko to strasznie monotonne nawet jak na trance. Technicznie absolutnie bez zarzutu. Bardzo mi się podoba kick taki typowy trance'owy. Tylko na końcu bym jeszcze zmienił momenty w którym przestaje bić kick i bas bo to tak troche za prosto mi się wydaje, jak na hymn imprezy. Jednak produkcja udana według mnie.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
dycha
Weteran
Posty: 754
Rejestracja: 30 wrz 2008, 21:31

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: dycha »

Siemka :)

No całkiem ładnie wyszło. Nie znam się na trance, więc więcej nie powiem, ale fajnie się słucha jak dla mnie :) No i gratuluje wyróżnienia :) Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Dreamcatcher
Użytkownik
Posty: 142
Rejestracja: 19 kwie 2010, 18:19

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: Dreamcatcher »

podoba mi sie ;]
Awatar użytkownika
DjOhma
Ekspert
Posty: 5369
Rejestracja: 14 mar 2008, 16:03

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: DjOhma »

trochę długo się rozkręca.. ładny padzik na samym początku ale pluck nie zbyt się wpasował. Lead całkiem zacny jak gra z kickiem to nawet fajnie sie slucha ale monotonne trochę.
7 / 10
Paul Van Measure

Re: Street Parade 2010 Theme

Post autor: Paul Van Measure »

Dziekuję Wam za te sowite (jak na forum muzyczne) ocenki.
Co do monotonnosci, niestety, mialem pomysl na zmiane barw itd,
ale koles ktory mnie prosil powiedzial ze musi zostac tak,
ze takie im lezy bo beda tam zapowiadali wszystko itd,
Wiec z ,,wokalem" bedzie lepiej brzmialo.
W weekend polookam na Wasze nutki i dodam opinie
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ