Alex C feat Y-Ass - The sweetest Ass In The World (Van Claessen remix)

Zbiór utworów które kiedyś były na forum, tu trafiają wszystkie piosenki w których wygasły linki.
finale001
Nowicjusz

Alex C feat Y-Ass - The sweetest Ass In The World (Van Claessen remix)

Post autor: finale001 »

Oto kolejny mój remix. Proszę o opinie i pozdrawiam :)

Kod: Zaznacz cały

http://www.sendspace.pl/file/YVy1QMVJ/
Awatar użytkownika
DeeJay Yang
Specjalista

Re: Alex C feat Y-Ass - The sweetest Ass In The World (Van Claessen remix)

Post autor: DeeJay Yang »

no wiec powiem w skrocie... beznadziejny vocal poniewaz jest odfiltrowany... no i slychac ze jestes poczatkujacy musisz sie jeszcze duzo nauczyc stary :) pozdro
finale001
Nowicjusz

Post autor: finale001 »

To prawda że jestem początkujący:p Ale na wokal nałożony był delay i reeverb więc nie wiem czy cos jeszcze się dalo z tym zrobić. Pozdro :)
DJ Krzyk

Post autor: DJ Krzyk »

Więc: Początek mógłby być nieco lepszy, ale muszę przyznać, że ten, który wykonałeś również może być. Słyszę od razu Kicka Ala BassHunter, ma On całkiem ciekawą barwę, nie wiem natomiast jak z podbiciem i nagłośnieniem, ponieważ słucham na niskiej jakości słuchawkach, i nie jestem w stanie w pełni usłyszeć, jak to słychać ogólnie. Perkusja całkiem może być, Hi-Haty miejscami bym poprawił. Wokal nie w tempo, tandetnie przefiltrowany, nie podoba Mi się. Bassik brzmi trochę jak BooBass, gdy gra w Filtrze, potem jednak usłyszałem, że to nie BooBassik, ale popracowałbym również i nad Bassem. Główny Lead nieciekawy, mało soczysty, przydałby się lepszy, nie wiem czy ten, to czasem nie Preset z Nexusa. Melo nie porywa, jest proste, powinieneś bardziej z Nim pokombinować. Słyszę, że korzystałeś z Pomki na bocznym Synthu. Potem już wszystko się praktycznie powtarza.
Na ogół jest dosyć średniawo.. Powiem krótko, są momenty, które Mi się podobały, i są momenty, które Mi się nie podobały. I tyle. Nutka średnia, popracuj, popraw błędy i będzie lepiej.

Pozdrawiam :)