[06.01.12] Blue Void - TBA [downtempo]

Tutaj trafiają utwory niezgodne z regulaminem oraz wszelkiego rodzaju duble.
Awatar użytkownika
lsudny
Ekspert
Posty: 2923
Rejestracja: 11 sie 2009, 10:03

[06.01.12] Blue Void - TBA [downtempo]

Post autor: lsudny »

demo zrobione w jakieś 15-20 minut. głównie prosiłbym o uwagi na temat miksu.

Kod: Zaznacz cały

http://soundcloud.com/blue-void/ambient15-demo
indżoj

Tags:
Awatar użytkownika
Blue'Tone
Weteran
Posty: 882
Rejestracja: 13 gru 2010, 14:17

Re: [06.01.12] Blue Void - TBA [downtempo]

Post autor: Blue'Tone »

Ja powiem tyle.. nie bardzo wiem jak to się nazywa ale to co leci na początku (dla mnie to pad jest) ma za dużo góry.
Na początku jest dobrze ale koło 18 sekundy daje po uszach, tak samo od 55 sekundy..
No i stopę obetnij ździebko low-passem.. ;)
Awatar użytkownika
Deluxe
Klubowicz
Posty: 484
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:22

Re: [06.01.12] Blue Void - TBA [downtempo]

Post autor: Deluxe »

Nie znam się na tym gatunku muzyki ;)
Dla mnie wszystko jest ok :) Wiem że cię takie komentarze nie satysfakcjonują ale oceniam w roli słuchacz przeciętnego ;D
Awatar użytkownika
DJ Adammo
Weteran
Posty: 654
Rejestracja: 05 lip 2008, 16:42

Re: [06.01.12] Blue Void - TBA [downtempo]

Post autor: DJ Adammo »

Fajnie to leci : ) od 0:20 ładne wejście... pluck też dobrze dobrany ;)
Mix daje rade, tylko jak dla mnie kick za mocny... tzn dużo ma dołu ;P

Mi się podoba osobiście, dodaj jeszcze jakieś Fx-y, jakiś lajtowy lead i będzie fajno ; )
I polecam rozwijać się w takich klimatach niższowych... bo te pompki, piszczałki się już przejadły... byle gówno ludzie łykają, co da się zrobić w 5 min.. a nie doceniają bardziej skomplikowanej muzyki z takich właśnie gatunków...

Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Tebes
Specjalista
Posty: 1520
Rejestracja: 23 lip 2010, 19:38

Re: [06.01.12] Blue Void - TBA [downtempo]

Post autor: Tebes »