[3.01.11]Tebes - b'EAT [hh?]

Tutaj trafiają utwory niezgodne z regulaminem oraz wszelkiego rodzaju duble.
Awatar użytkownika
Tebes
Specjalista

[3.01.11]Tebes - b'EAT [hh?]

Post autor: Tebes »

noo to nowy rok zaczniemy ze starym kawalkiem. Nie wiem,rzygam hh no ale jakos akurat dzis mnie wena na skreczowanie wziela :D chyba wszystkie sample to gotowce z FL(99%bankowo) no. oceniac.

Kod: Zaznacz cały

http://www10.zippyshare.com/v/47697892/file.html
Awatar użytkownika
Cj Ex3
Ekspert

Re: [3.01.11]Tebes - b'EAT [hh?]

Post autor: Cj Ex3 »

Jak nie nie masz komentów to sie ku*wa promuj xD Jakbyś zapodał linka na gadu to bym coś napisał, o tej godzinie już nie za bardzo mogę ;)
Jutro wrócę z editkiem.
Awatar użytkownika
Blue'Tone
Weteran

Post autor: Blue'Tone »

Nie umiem oceniać beatow, ogólnie mówiąc nie znam się na tym. Ale fajnie bym widział Non-Koneksje na tym podkładzie (Jakby go jeszcze poprawić i urozmaicić rzecz jasna). :D Jedyne co mogę powiedzieć, to to że bardzo huczy wszystko.. ale ogólnie fajny podkładzik.. :)
Awatar użytkownika
Tebes
Specjalista

nooo huczy. Na początku trochę przez plajer z zippy, no a jak mi drugi loop do głowy przyszedł to włożyłem na niego efekt żeby spejalnie rzęrzało :D te vox'y wywalę na bank, skrecz urozmaicę bo pobodne wszedzie są <sam krecilem!>:d polecam ściągnąć, bo to malutkie jest. no. ale lubię jak bit jest prosty, wpada w ucho i tyle. w sumie nawet te gotowe sample z fruti 9 moga byc uzyteczne, jak na moje:d pozdro i dzieki :D
Awatar użytkownika
Cj Ex3
Ekspert

Post autor: Cj Ex3 »

Dokładnie, bass dudni okropnie, za bardzo podbity :) Brakuje mi tu jakichś czarnuszych instrumentów xD
Loop jako taki ok. Tylko te glitche na końcu... xD
Awatar użytkownika
Tebes
Specjalista

no glitche to raczej dla jaj:d a scratching na wavetraveler'ze zrobione wlasnorecznie:d
yyy właśnie nie wiem co by tu dobrze zagrało? jakies organy ciezkie niskie?? :D
djziolo

Post autor: djziolo »

przyjemnie sie slucha : ) pozdrawiam :D