Fergie & GoonRock - A Little Party Never Killed Nobody ( Funky Sound 2k13 Bootleg) DEMO

Tutaj trafiają utwory niezgodne z regulaminem oraz wszelkiego rodzaju duble.
Awatar użytkownika
ShakD
Użytkownik

Fergie & GoonRock - A Little Party Never Killed Nobody ( Funky Sound 2k13 Bootleg) DEMO

Post autor: ShakD »

[h=1]Fergie & GoonRock - A Little Party Never Killed Nobody ( Funky Sound 2k13 Bootleg) DEMO[/h]Siemka, dawno mnie tu nie było na muzikum, ale wracam z nowym demem i z nowym stylem :D
Troszkę inna produkcja niż wcześniejsze ;)

Kod: Zaznacz cały

https://soundcloud.com/funkysoundofficial/fergie-goonrock-a-little-party
crocco
Użytkownik

Re: Fergie & GoonRock - A Little Party Never Killed Nobody ( Funky Sound 2k13 Bootleg) DEMO

Post autor: crocco »

nie jestem fanem tego typu muzyki ale nieźle pompuje :D jedyne co mi nie podchodzi to to co się dzieje od 1 :0
Awatar użytkownika
ShakD
Użytkownik

Re: Fergie & GoonRock - A Little Party Never Killed Nobody ( Funky Sound 2k13 Bootleg) DEMO

dzięki z komentarz, fajnie że się komuś w końcu spodobało :D

ps. ten fragment to końcówka już utworku, więc ten efekt od 1 min to tak na koniec już jest ;)
Awatar użytkownika
MARCO VAN HAYDEN
Specjalista

Post autor: MARCO VAN HAYDEN »

Nie jestem NIGDY za remolem powiem ci żę zrobiłeś kawał dobrej nuty niepotrzebnie!!!!Zrób swoje byle co ale będzie lepsze,bez słów tej kobiety nic więcej nie widzę (żębyś się nie czepnoł ja muzyke słyszę i czuję)
Awatar użytkownika
1stacid
Weteran

Post autor: 1stacid »

Pompa jak pompa, nie ma za bardzo co oceniać, technicznie nie jest źle.
Awatar użytkownika
ShakD
Użytkownik

no cóż może jak wypuszczę już Full-a to w tedy będzie więcej do oceniania:d
po za tym dzięki za poświęcenie chwilki i przesłuchanie demka ;)
Awatar użytkownika
Pilas
Użytkownik

Post autor: Pilas »

Troche offtop , ale...

Kod: Zaznacz cały

https://soundcloud.com/funkysoundofficial/robert-m-feat-roman-bosski-pop
Trochę drugi Robert M - if u know what i mean :D