FL Studio - jak podłączyć instrument

Tutaj trafiają utwory niezgodne z regulaminem oraz wszelkiego rodzaju duble.
dianczen

FL Studio - jak podłączyć instrument

Post autor: dianczen »

Witam,
Mam prośbę. Zainstalowałam sobie na komputerze FL Studio 8. Pobrałam sterowniki zainstalowałam SiCO czy coś takiego, ale nadal nie wiem jak zrobić, żeby to co gram na keyboardzie (Yamaha psr 1500) nagrało mi się. podłączyłam instrument do komputera. Pojawiła mi sie informacja, że psr 1500 został podłączony... Jestem początkująca, ale mojemu tacie zachciało się żebym nagrała płyte dla rodziny. miałam cool pro, ale nie chciało instrumentu mi wykryc i lipa.. teraz mam FL i jest jeszcze gorzej bo połapać się nie mogę.
Moglibyście napisać mi krok po kroku jak się to robi? :confused::confused:

PS: Postawie Piwo, temu kto mi pomoże ;) :banan:
Awatar użytkownika
Violet Rocket
Specjalista

Re: FL Studio - jak podłączyć instrument

Post autor: Violet Rocket »

Jaki gatunek grasz? Ciekawosc, bo widze ze z mojego miasta.

@Topic: Istnieje wiele programow pozwalajacych nagrywac dzwieki, podczas nagrywania to kwestia tego co zaznaczysz jako urzadzenie, w tym przypadku Input musi byc z klawiszy, chociaz zbyt wiele nie wiem w temacie...ale mi tez by sie przydal keyboard :<
dianczen

teraźniejszą muzykę, jazz i reagge :)
Awatar użytkownika
Cj Ex3
Ekspert

Post autor: Cj Ex3 »

Podłączasz kb przez Midi In, klikasz na F10 i ustawiasz coś... (tu zaczyna sie zabawa - nigdy nie podłączałem keyboardu do kompa, więc musisz pokombinować lub poczekać aż ktoś inny odpowie). Przy samym nagrywaniu pamiętaj aby zaznaczyć/kliknąć Record Automation And Score (Automacja i naciśnięcia klawiszy, czyli to, o co ci chodzi).
dianczen

dzięki :) jak byłyby problemy to jeszcze dam znać :)
Mixee

Post autor: Mixee »

Po prawidłowym podłączeniu i instalacji, FL powinien sam wychwycić urządzenia MIDI. Ja zbyt dużo nie robiłem, mam CME M-Key i po podłączeniu do USB, w przeciągu 5 sekund miałem już wszysko OK.